معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی کمپانی یوبی سافت ...

(تاریخچه شرکت Ubisoft)



یوبی سافت یکی از شرکت‌های ساخت و انتشار بازی است، این شرکت دارای امکاناتی پیشرفته‌است که قسمت اصلی آن در مونتریل کشور فرانسه قرار دارد. یوبی سافت دارای استودیوهایی در بیش از 20 کشور مختلف جهان است که شامل استودیوهایی در تورنتو، منترال و شهر کبک، کانادا، بخارست، رومانی، بارسلونا، اسپانیا، شانگهای، چین، سنگاپور، کری، کارولینایی شمالی، ایالات متحده آمریکا، دوسلدورف، آلمان، صوفیه، بلغارستان، کازابلانکا، مراکش، سیدنی، استرالیا، میلان، ایتالیا، هند، سائوپائولو، برزیل و نقاط دیگر؛ در این بین از سال 2004 به بعد سومین شرکت مستقل بازی‌های رایانه‌ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا بوده‌است.

5 برادر از خانواده گیلموت شرکت یوبی سافت را در سال 1986 در فرانسه تاسیس کردند و طولی نکشید که ایو گیلموت قرارداد‌هایی با شرکت‌های بزرگی چون الکترونیک آرتز، Sierra On-Line و Micro Prose بست تا بازی‌های خود را در فرانسه پخش کند. در اواخر دهه 80 یوبی سافت شروع به پیشرویی در بازارهایی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و آلمان کرد. در سال 1990 یوبی سافت ساخت بازی در خانه را ابتکار کرد که تا 1994 ادامه داشت پس از آن برادران گیلموت با همکاری یکدیگر استودیو مونتریل را در فرانسه تاسیس کردند که بعد از مدتی به عنوان مقر اصلی خود یا شعبه اصلیشان تبدیل کردند در همان سال شخصیت اصلی Rayman را طراحی کردند که این بازی تا سال 2006 از ستاره‌های بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آمد. (به عقیده برخی از گیمرها) شرکت یوبی سافت در سال 1996 به یک شرکت عمومی تبدیل شد تا یوبی سافت گسترش پیدا کند و این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که استودیو‌هایی در شانگهایی چین و مونترال کانادا افتتاح کردند.

در سال 2000 شرکت یوبی سافت استودیو بازی سازی آمریکایی را با نام RedStorm Entertainment (استودیو معروف به بازیهای Tom Clancy’s) را در Morrisville واقع در کارولینایی شمالی را خریداری کرد. قبل از دهه 1990 و 2000 یوبی سافت شروع به خودنمایی در عرضه بازیهای آنلاین نظیر Uru: Ages Beyond Myst ,The Matrix Online کرد و بعد از آن عرضه اروپایی، چینی Ever Quest کرد. در سال 2001 شرکت آلمانی Blue Byte Software را خریداری کرد، در سال 2003 شرکت در بیش از 20 کشور مختلف فعالیت می‌کرد، که 9 تا از این استودیوها برای ساخت یا طراحی بودند. در همان سال یوبی سافت بازی‌های دنباله دار و برنده جوایز جشنواره‌های زیادی را بیرون داد. در سال 1989 تا 1991 این شرکت در حال کسترش دامنه فروش خودش در دنیا بود. سالهای 2000 تا 2001 از سالهای مهم شرکت یوبی سافت به شمار می‌رود، در این سال استودیوها و شرکت‌های معروف بازی سازی توسط یوبی سافت خریداری شدند و همچنین سایت UBI تاسیس و راه اندازی شد. در سال 2002 و 2003 یوبی سافت شروع به گسترش شرکت و تبلیغات کرد. اماَ در ماه فوریه 2004 شرکت EA GAME، قصد خرید 19.9٪ درصد سهام شرکت کردند که در همان زمان یوبی سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما فکر کرده بودیم آنها از روی خصومت می‌خواهند این خرید را بکنند، اما بعد از مطلع شدن از نیت EA از این فکر در آمدیم. یوبی سافت همچنان امتیاز Driver را در ژولای 2006 از آتاری با هزینه معادل 19 میلیون یورو (24 میلیون دلار آمریکا) خرید که این مبلغ برای امتیاز بازی، پوشش حقوقی، تکنولوژی بکار رفته و سرمایه‌هایی بالای آن بود. یوبی سافت مدتی مشهور به استفاده از ققل ضد کپی Starforce شده بود که درایور‌هایی بر روی سیستم نصب می‌کند و مشکوک به صدمه زدن به سخت‌افزارهای دستگاه با بعضی سیستم‌عامل‌های مرسوم است، این کار با Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory شروع شد که در تاریخ دوم فوریه سال 2006 مشخص شد که با ویندوز XP 64bit سازگار نیست و در چهاردهم اپریل 2006 یوبی سافت بر اساس شکایات، دیگر از این قفل بر روی بازی‌هایش استفاده نکرد. در اوایل سال شروع این شرکت برنامه‌های آموزشی تفریحی برپا کرد. این شرکت برای برخی از کنسول‌ها همچون PC و آتاری شروع به ساخت بازی کرد. در تاریخ 10 نوامبر 2008، یوبی سافت Massive Entertainment را از Activision Blizzard گرفت و از آن خود کرد.


برخی از بازی های ساخت شرکت یوبی سافت :

Assassin's Creed

Splinter Cell

Far Cry

Haze

No More Heroes

Avatar

Driver

Lost

Ghost recon: Future soldier

I Am Alive

Prince of Persia

Just Dance

Rainbow Six و بسیاری بازی ها دیگر ...

((عکس های بیشتر از لوگوی یوبی سافت در ادامه مطلب))





نظرات 1 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.site02.ze.cx

056198178گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ze.cx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد