معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی هیدئو کوجیما ...


هیدئو کوجیما در 24 آگوست سال 1963 در توکیوی ژاپن متولد شد. وقتی وی هنوز کوچک بود با خانواده‌اش به شهر Shiraski و چندی بعد به Kawanishi مهاجرت کرد. در ابتدا مایل به هنرپیشگی و تصویرگری بود ولی بالاخره به سراغ نوشتن داستان‌های کوتاه رفت. او داستان‌های خود را به مجلات ژاپنی می‌فرستاد ولی هیچ یک از آن مجلات داستان‌های کوجیما را برای چاپ شدن مناسب ندانستند. داستان‌هایی که کوجیما برای مجلات می‌فرستاد اغلب 400 صفحه‌ای بودند در حالی که مجلات خواهان داستان‌هایی حداکثر 100 صفحه‌ای بودند. سرانجام او تمرکز خود را همراه با یکی از دوستانش بر روی فیلم سازی متمرکز کرد. وی در دانشگاه به رشته اقتصاد رفت و وقت‌های اضافه‌ای را که داشت به بازی کردن بازی‌های کوچکی که خود ساخته بود روی آورد. هر روز که می‌گذشت علاقه وی به بازیسازی بیشتر می‌شد تا اینکه در سال چهارم دانشگاه با اعلام این خبر که می‌خواهد به صنعت بازیسازی بپیوندد همه را متحیر کرد؛ این در حالی بود که در ابتدا وی رویای کارگردانی را در سر می‌پروراند.

در 1986 وارد کونامی شد و پروژه متال گیر را آغاز کرد. این بازی در سال 1987 در ژاپن و بعضی از نقاط اروپا عرضه شد. نتیجه کار فوق العاده از آب در آمد و فکر ساخت عناوینی دیگر از این بازی موفق به ذهن سازندگانش افتاد. با انتشار متال گیر سالید بر روی کنسول پلی‌استیشن؛ شهرت کوجیما بین‌المللی شد و وی به عنوان فردی مشهور در بین رسانه‌های بازی مطرح گشت. تاکنون بازی‌های زیادی از سری موفق متال گیر منتشر گشته است که آخرین آنها "متال گیر سالید: طلوع" نام گرفته است.


نام به انگلیسی : Hideo Kojima

نام به ژاپنی : 小島 秀夫

بازی های مهم: Metal Gear, Metal Gear solid, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid: Rising.

((عکس های بیشتر از هیدئو کوجیما در ادامه مطلب))






نظرات 1 + ارسال نظر
sahand شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.30ya3fid.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید اگر مایل به تبادل لینک هستید ما رو با نام مجله ی اینترنتی سپید و سیاه لینک کنین
بعد خبر بدین تا با هر اسمی خواستین لینکتون کنم
پیچ رنک+3
موفق باشید

لینک شدید دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد