معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

کوجیما برای متال گیر بعدی استخدام می کند

هیدئو کوجیما، خالق Metal Gear Solid امروز جستجوی نیروی با استعداد برای بازی بعدی این فرنچایز محبوب را فاش کرد.

کوجیما برای معرفی سایت استخدام به کار بازی بعدی سری از اکانت توئیتر خود استفاده کرد. این سایت که با عنوان “ریس بزرگ شما را می خواهد، متال گیر بعدی!” به کار خود ادامه می دهد، تمام اطلاعات فردی که می تواند استخدام شود را در بر دارد. همچنین یک تصویر از رییس بزرگ هم در این صفحه قرار داده شده است:


آگهی این سایت، می گوید که کوجیما نیازمند افرادی برای ساخت بازی در زمینه های “برنامه نویسی، طراحی، طرح ریزی بازی، صداگذاری و نقش های تولیدی” می باشد و در ضمن آن به این نکته اشاره شده است که بازی یک عنوان برجسته برنامه ریزی شده برای انتشار بر روی کنسول های قدرتمند و PC خواهد بود.

همچنین مکان مورد نظر برای فرد استخدامی در وبسایت دو جا ذکر شده است که یکی در ژاپن، توکیو و دیگری در کالیفرنیای امریکا است. با توجه به توئیت آقای Ken-ichiro Imaizumi تهیه کننده ی استودیوی Kojima Productions که قبلاً اشاره کرده بود مایل اند یک شعبه در کالیفرنیا در صورت پیدا شدن افراد زبده احداث کنند؛ می توان گفت که این آگهی برای شروع کار این استودیو هم می باشد.

کوجیما قبلا هم به بازی بعدی این سری اشاره کرده بود و شایعات مبنی بر این بود که پروژه ی بعدی وی با استفاده از FOX Engine ساخته خواهد شد که اکنون در این آگهی استخدام تایید شده است، نکته ای که احتمال عرضه ی متال گیر بعدی برای نسل بعدی را افزایش می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.site01.fa3t.com

54061510851گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fa3t.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد