معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

فضای سیاه؛ انحصاری الکترونیک آرتز برای رایانه های شخصی

چند روزی پیش در طی یک اطلاعیه شرکت EA از عنوان جدید خود که توسط PixelFoundry ساخته می شود رو نمایی کرد.

PixelFoundry درباره بازی خود که Black Space نام دارد اعلام کرد که این بازی یک استراتژی هم زمان است که از ترکیب عناصر اکشن همراه با تاکید بر روی عناصر اقتصادی (مانند منابع طلا و… ) و سیستم دفاعی بازی در حال ساخت است؛ پس تعجبی وجود ندارد که مقصد این بازی کامپیوتر های خانگی باشد.

در این بازی که بر روی یک سیاره در قسمت تاریک کهکشان در جریان است، که در آن طبق معمول انسان ها برای حفظ حیات خود باید از منابع و معادن با ارزش ان استفاده کنند. همچین اطلاعات منتشر شده برای این بازی نشان از این دارد که کاوش بر روی سطح سیاره و بهره برداری از منابع معدنی و تامین نیازهای خود از این طریق و همچنین حفاظت از منابعی که برای حفظ حیات با ارزش است در اولویت قرار دارد.
در همین راستا سازندگان این نوید را نیز داده اند که این بازی یک استراتژی چند لایه به همراه سیستم اپگرید و توسعه بنا ها را در بازی است که می تواند چالش های لازم برای بازیباز ها را برای یک بازی استراتژی تامین کند.
اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده ولی همان طور که سازندگان بازی گفته اند به نظر می رسد که این بازی در لیست انتشار امسال این شرکت باشد که تاکنون فقط برای PC تایید شده است.
حالا باید دید که این عنوان جدید شرکت EA می تواند تشنگی طرفدارانی را که یک سال را بدون هیچ عنوان تراز اولی از این سبک ( استراتژی هم زمان) پشت سر گذارنده است سیراب کند یا خیر.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد