معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

پرندگان عصبانی به فضا میروند ! Angry bird space

برای نقد بازی به ادامه مطلب بروید...

برای فصل جدید طبق روال همیشگی تیم طراحی و تولید بازی دوست داشتنی پرندگان خشمگین ( Angry Birds ) قرار است تجربه جدیدی را به دوست داران این بازی بدهند و آن مبارزه با خوک های سبز رنگ در فضا است. بله نسخه جدید این بازی با نام Angry Birds Space با همان موضوع قدیمی قرار است در فضا اجرا شود که می تواند خیلی لذت بخش باشید.

تاریخ عرضه بازی پرندگان خشمگین فضایی:

طبق خبر انتشار یافته در سایت رسمی تولید کنندگان این بازی قرار است در روز پنجشنبه ، ۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۱ این بازی به صورت عمومی عرضه شود و شما می توانید در همین تاریخ شروع به بازی کردن نسخه جدید پرندگان خشمگین بکنید. مهم نیست که از نسخه ویندوز ، اندروید و یا ختی آیفون این بازی می خواهید استفاده کنید چون هر سه نسخه به صورت همزمان انتشار می یابند.

آشنایی با شخصیت های اصلی بازی پردندگان خشمگین فضایی:

شخصیت های اصلی و یا همان پرندگان خشمگین این نسخه از بازی تقریباً همان پرندگان همیشگی هستند با این تفاوت که در این نسخه ظاهری فضایی تر به خود گرفته‌اند. البته هنوز با توجه به پیش نمایش ها و تصاویری که از این نسخه از بازی انتشار یافته است نمی توان به صورت قطعی در مورد تمامی پرندگان و قابلیت های آن ها نظر داد اما در پیش نمایش ها می توانیم پرنده قرمز رنگ ( Red Bird ) ، پرنده لیزری ( Lazer Bird ) یا همان پرنده مثلثی شکل زرد رنگ که در این نسخه با رنگ آبی ظاهر شده است و حتی پرنده چاق ( Terence ) را به خوبی شناسایی کرد.

خوک های سبز رنگ نیز از حباب های شیشه ای برای زنده ماندن در فضا استفاده می کنند که این ظاهر آن ها شما را ممکن است به یاد فضا نوردان بیندازد.

تغییرات در شیوه بازی در نسخه جدید:

اما موضوعی که شاید برای شما خیلی مهم باشد شیوه بازی پرندگان خشمگین در نسخه جدید یعنی پرندگان خشمگین فضایی باشد. جالب است بدانید در نسخه جدید به غیر از قوانین کلی که در این بازی وجود داشت قوانین جدیدی را نیز در هنگام بازی کردن تجربه می کنید مانند تاثیر نبود جاذبه زمین و کاهش سرعت حرکت در هنگام بر خوردها و … که می تواند به دلیل تازه بودن لذت خاصی را به این بازی ببخشد.

البته باز هم تا ارائه نسخه اصلی این نسخه از بازی بهتر است صبر کنیم تا بتوانیم دقیق تر در مورد تغییرات انجام شده در شیوه این بازی صحبت کنیم و ببینیم که آیا طرفداران این بازی آن را می پسندند یا خیر.

حمایت کنندگان و پشتیبان این نسخه از بازی:

پرندگان خشمگین هم اکنون با توجه به طرفداران زیادی که برای خود پیدا کرده است به راحتی می تواند یک ایده خوب برای تبلیغات کمپانی های بزرگ در سراسر جهان باشند. بزرگترین اسپانسر نسخه جدید این بازی آژانس فضایی آمریکا یعنی ناسا ( NASA ) است و به همین خاطر نیز در این نسخه به قوانین فضایی توجه شده است. از دیگر حمایت کنندگان و اسپانسر این نسخه می توان به The Daily و National Geographic اشاره کرد. همچنین امکان حذف تبلیغات گوگلی از این نسخه به علت وجود همچین اسپانسر های بزرگی وجود دارد. 

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد