معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

دانلود بازی از ترس و دلهره در Alice : Madness Returns

بدون شک تیم برتون خالق سری داستان ها و فیلم های فانتزی هالییوودی را می شناسید و کما کان با اثر های او آشنایی دارید. آلیس در سرزمین عجایب یکی از شاهکار های تیم برتون بود که توانست با موفقیت بسیاری بدرخشد و برخی افراد را به فکر ساختن بازی ای تقریبا مشابه اما از نوع کاملا خشن وا دارد. در اینجا قصد ندارم این بازی را نقد کنم ولی دوست دارم نظرات خود رو درباره ی این بازی به شما دوستان عزیز ارایه دهم.



بازی Alice: Madness Returns یکی از بازی های است که این روز ها در بازار می توان پیدا کرد. این بازی سوم شخص خوش ساخت که شاید برای خیلی ها یک بازی کاملا ساده و خسته کننده به نظر برسد، ولی برای افرادی دیگر از جمله خودم یک بازی منحصر به فرد با فضایی کاملا خاص به حساب می آید که مرا علاقه مند کرد تا نگاهی به آن بیندازم.


آلیس که خود را عامل از دست دادن اعضای خانواده اش در آتش سوزی می بیند، می خواهد با ساخن دنیایی خیالی و حبس کردن خود در خاطرات نفرین شده اش، از درد دچار شده از موضوع آتش گرفتن خانه و هم چنین نزدیکترین افراد به او، رهایی یابد. به همین دلیل است که او خود را تنها منجی سرزمین عجایب که حاصل از تخیلات قوی اوست، می داند. پس خیال نکنید با داستانی ساده مواجه هستید و داستان به اندازه ای پیچیده و درگیر کننده است.


داستان بازی در دو خط خلاصه شد و تنها چیزی که باقی می ماند گیم پلی و از همه مهمتر محیطی است که سازنده گان روی آن وسواس به خرج داده و می خواهند فضایی صد درصد فانتزی را خلق کنند.


موتور گرافیکی بازی Unreal Engine 3 است که به نظر من بدترین ابزار انتخاب شده برای گرافیک این بازی می باشد و بسیاری از قابلیت های این موتور قدرتمند در این بازی از بین رفته است.


با این حال و صرف نظر از موتور بازی، محیط فانتزی به همراهی چاشنی ترس و تاریکی است که بازی را زیبا کرده. بازی آلیس یک بازی پلاتفرمی به تمام معناست که به صورت سه بعدی و به کاربردن خشونت به اندازه ی کافی ساخته شده است. بیشتر شخصیت ها برگرفته از همان شخصیت های اصلی داستان اصلی آلیس هستند که ظاهری خشن پیدا کرده و تا اندازه ای بی رحم شده اند.


پس از انجام هر قسمت، به دنیای اصلی خود بر می گردید و با جمع آوری خاطراتی که در هر کجا افتاده اند، می توانید به سرگذشت تلخ آلیس پی ببرید. در این بازی مبارزات استاندارد هستند و دشمنان از هوش مصنوعی خوبی برخوردارند. سلاح های عجیب و خلاقانه، توانایی های جالبی دارند. از بمب ساعتی گرفته تا چتر برای دفاع کردن، می توانند به عنوان سیستم دفاعی و مبارزه ای شما در بازی استفاده شوند. قابلیت به روز کردن سلاح ها و از همه مهمتر چاقوی مخصوص آلیس را نیز نمی توان نادیده گرفت.


شخصیت آلیس با ظرافت خاصی کار شده است و لباس های متنوعی که با طی کردن مراحل، به دست می آیند، به بیرون آوردن یکنواختی شخصیت اصلی از بازی کمک کرده است. محیط های بازی در دنیای غیر واقعی و به ویژه واقعی آلیس، سرد و بی روح هستند و مانند سری بازی های سایلنت هیل، یک پل رتباطی بین بازیکن و موضوعات روحی و روانی او ایجاد می کنند.


American McGee، طراح این بازی و شرکت EA به عنوان منتشر کننده آن برای پلاتفرم های PC , Xbox360 و PS3، یک بازی خوب دیگر را به دنیای بازی های رایانه ای عرضه کردند که ارزش امتحان کردن را دارد.

اطلاعاتی در مورد بازی Alice: Madness Returns :
شرکت سازنده : کمپانی Spicy Horse
شرکت منتشر کننده : کمپانی EA Games
تاریخ انتشار : ۲۴ ژوئن ۲۰۱۱
ژانر: ترسناک | اکشن | ماجراجویی
درجه بندیESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T – مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر
حداقل سیستم مورد نیاز بازی Alice: Madness Returns :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo 1.6 GHz or AMD Athlon X2 1.6 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 8.5 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9



دانلود با لینک مستقیم و کمکی 
دانلود پارت ۱ :  Direct Link 


دانلود پارت ۲ : Direct Link 


دانلود پارت ۳ :  Direct Link 


دانلود پارت ۴ : Direct Link 


دانلود پارت ۵ :  Direct Link 



توضیحات نصب بازی:پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد