معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

دموی دویل می کرای 5 به صورت آنلاین

امسال بلاخره انتظارات به سر اومد و همراه باهاش دموی دویل می کرای 5 !            
اکشنه دیوانه بار - پرش های عظیم و.... همه و همه در این بازی وجود دارن

اینم شخصیت دانته در دویل می کرای 5


یه نکته جالب : دانته جدیده سیگار می کشه! در حالی که دانته قدیمی به تنها چیزی که اعتیاد داشت پیتزا بود!

برای دیدن دموی این بازی به ادامه مطلب بروید. در ضمن دوستان عزیز خواهش می کنم نظر یادتون نره با تشکر رامتین 


نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://goharnab.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگتونو دیدم بسیار وبلاگ زیبا و پر محتوی دارید.من وبلاگی در مورد حجاب دارم در صورتی که دوست داشتید من رو با اسم گوهر ناب لینک کنید و به من بگید شما رو با چه اسمی لینک کنم.آرزوی شادی و شاد کامی و موفقیت روز افزون براتون دارم .یا حق
http://goharnab.mihanblog.com[قلب][گل]

با سلام دوست عزیز حتما شما را لینک خواهم کرد و اگر می خواهید وبلاگ من را لینک کنید با نام معرفی جدیدترین بازیها لینک کنید با تشکر رامتین مدیر وبلاگ

Mohammad پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام تو این قسمت نرو دیگه نیست؟

دوست عزیز منظورت از اینکه گقتی نیست چیه؟لطف کن بیشتر توضیح بده

zorro پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

لینک دانلودشو بذار لطفن

دوست عزیز بزودی لینک دانلودش را می گذارم.

Mohammad یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

منظورم از نرو شخصیت قسمت چهارشه که یه دست اهریمنی داشت و دانته دشمنش بود اما از مرحله یازده تا هجدهمش رو با دانته باید رفت تا نجاتش بده یه کت آبی داشت
این هم آدرس عکسشه
http://images.wikia.com/devilmaycry/images/d/d6/Nero0.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد