معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

بازی دیگری با حضور ایران در راه است

مطلع شدیم یک استودیوی بازی سازی دیگر، کشورمان را در بازی اش شرکت داده است. شرکت اکراینی Graviteam بازی ای به نام Steel Amor: Blaze of War ساخته است که اصلاً به زبان روسی است و نسخه ی انگلیسی آن قرار است این ماه منتشر شود.

این بازی یک شبیه ساز تانک است و در آن می توان کشورهای «ایران، عراق، آنگولا، افغانستان و روسیه» را انتخاب کرد. این که دقیقاً در این بازی چه قرار است بگذرد را باید صبر کرد و دید.

دانلود برنامه دی ال ال برای بر طرف شدن ارور های بازی

با سلام دوستانی که مشکل یا اروری دریافت می کنند مبنی بر اینکه فایل دی ال ال یافت نمی شود می توانند  این برنامه را دانلود نماینند تا مشکلشان به کلی حل شود.لطفا نظر یادتان نرود.

دانلود این فایل در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تخفیف های جمعه سیاه آمریکا ...


مایکروسافت بازی های خود را در روز Black Friday (جمعه سیاه) با تخفیف های ویژه عرضه خواهد کرد . لیست این تخفیف ها به شرح زیر هستند


Dance Central 2 for $29.99

Forza Motorsport 4 for $39.99

Gears of War 3 for $39.99

Kinect Sports 2 for $29.99

Kinect for $99.99

Three-month Xbox Live Gold sub for $12.99

Xbox price cuts ranging from $50 to $100.


(توضیح اینکه : جمعه سیاه روزی است که در آن تمام فروشگاه ها در آمریکا محصولات خود را با قیمت های ارزانتر از همیشه می فروشند به همین دلیل بسیاری از مردم آمریکا برای بهره مندی از تخفیف های ویژه این روز از چند روز قبل جلوی فروشگاه ها صف های طولانی ایجاد می کنند.)

اخباری درباره PS4 علیه XBOX 720 در نسلی جدید از کنسول ها

سلام دوستان عزیز من در مطلب قبلی که برایتان زدم خیلی کنجکاو شدم تا تصاویر و اطلاعات جدیدی را درباره این کنسول ها بدانم.امیدوارم از این مطلب خوشتان بیاید.نظر یادتان نرود.


PS4 پلی استیشنی است کاملا متفاوت از سری های قبلی . رنگی براق دارد که این براقی حتی روی نمایشگر سرخود این دستگاه نیز اثرگذار بوده و تصاویر را خیلی واضح و کمی براق نمایش می دهد . از لحاظ ضخامت نیز باید بگوئیم این دستگاه ضخامت کمی دارد همان طور که در تصاویر بعدی خواهید دید . اطلاعات فنی درهنوز منتشر نشده اما به یقین چهارمین پلی استیشن که امید خیلی از طرفداران این دستگاه بازی جذاب بوده است و حالا آرزویشان عملی شده است ، گفتنی ها دارد از جدیدترین تکنولوژی ها و تکنیک های داغ امروزی.







خوب این خبر رو رسماً جناب آقای Paul Holmen که نآیب رییس Sony Computer Entertainment Europe هست اعلام میکنه.

به گزارش سایت Australlian SmartHouse طی مصاحبه ای که با ایشون ترتیب دادند اعلام کردند به نقل از ایشون که گفتند کنسول بعدی سونی براش تصمیم گیری شده و داره پیش میره طبق روال .ولی این کنسول زودتر از سال 2010 در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت مطمئناً و ما باید بعد از این تاریخ منتظر کنسول در نسل بعدی از سوی این شرکت معتبر باشیم.

Ken Kutaragi که حتماً میشناسیدش و یه جورایی مدیر تولید در Sony Computer Entertainment International هست و نقش عمده ای در تولیدات و محصولات PlayStation داره گفته طی این گزارش که داره از مدیریت در سونی فاصله میگیره.
حالا کارشناسان بلافاصله ایده های مختلفی دادند که کنسول بعدی بدون حضور او چگونه خواهد شد و کنسول چگونه عرضه خواهد شد.
امّا طبق گفته های Paul Holmen به این Website ایشون یک سری تحلیل ها و پیش گویی های عجولانه رو رد کردند .

ایشون به عنوان ناییب رییس SCEE اعتقاد دارن که تغییرات نمیتونه باعث تأثیر خاص و مهمی در روند پیشرفت کنسول جدید بزاره و شرکت برنامه ریزی کرده برای ساخت این کنسول و مسلما مشکل خاصی برای از دست یک نفر به وجود نخواهد اومد.
به هر حال اون اعتقاد داره که کنسول تا 1 الی 2 سال آینده میتونه در دسترس عموم قرار بگیره و در بازار عرضه بشه!
Holmen در ادامه صحبت های خودش گفته که در این مدت 1 سال تا زمان عرضه کنسول بعدی سونی برنامه های زیادی فعلاً برای کنسول این نسل خودش داره از جمله عرضه Firmware های متنوع ، یک سری Multimedia ، Keyboard , Mouse و Third-party ها و چیز های مختلف دیگری عرضه خواهد شد
و از نهایت قدرت این کنسول بدون شک تا پایان بهره خواهد گرفته شده تا بتونن Gamer ها عنوان های شگفت انگیز و خاص این کنسول رو روی اون تجربه کنند و شاهد پیشرفت و جلوه های واقعی تر و بهتری روش باشند و از نمایش اون لذت ببرن.

بعد از انتشار اطلاعات و تصاویر اولیه سایت های زیادی شروع به فعالیت در مورد این کنسول کرده اند اما تا کنون سایت رسمی از طرف سونی در این باره معرفی نشده .

ایکس باکس 720 شرکت مایکروسافت تا سال 2012 روانه بازارهای جهانی می شود. 
 
به گزارش عصرارتباط، کنسول بازی Xbox مایکروسافت به خوبی توانسته در میان مصرف‌کنندگان ایرانی جایی برای خود دست و پا کند و سادگی استفاده و سرعت بالای پردازش داده‌های گرافیکی آن به رقیب اصلی خود یعنی Play Station سونی نشان می‌دهد که شهرت همه چیز نیست. دستگاه Xbox 360 مایکروسافت هم اکنون در سه مدل پایه، عادی و پیشرفته ساخته می‌شود که هرکدام برای گروه سنی و قشر خاصی از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند اما اخیرا شایعاتی بر سر زبان‌ها جاری شده که مایکروسافت مشغول طراحی و ساخت کنسول بازی جدیدی است که در حال حاضر Xbox 720 نام گرفته و تا دو یا 3 سال آینده به بازار می‌آید.


براساس گفته رابی باخ- رییس بخش تجهیزات سرگرمی ‌مایکروسافت- ایده ساخت Xbox 720 حتی قبل از ساخت Xbox 360 به ذهن طراحان رسیده پس زیر سوال بردن ساخت این دستگاه عملا بی‌معنا است. این مقام مسوول همچنان افزوده که در زمینه ساخت کنسول بازی بعدی نیز تصمیم بر اول بودن است و همین اول بودن برای Xbox 360 چنین موفقیت‌هایی به ارمغان آورده است.دستگاه Xbox 360 در بدو ورود خود به بازار تقریبا 200دلار ارزان‌تر از PlayStation3 بود و همین امر موفقیت زیادی برای محصول مایکروسافت به همراه داشت. داشتن قیمت کم‌تر همیشه به فروش بهتر یک وسیله کمک می‌کند حتی اگر به معنای فدا شدن تعدادی از قابلیت‌های دستگاه باشد. مایکروسافت در کمال ذکاوت برخی ویژگی‌های نه‌چندان مهم همانند دیسک‌خوان بلو-ری و سیستم وایرلس را از لیست توانایی‌های Xbox 360 حذف کرد اما به نظر نمی‌رسد در زمینه قابلیت‌های پردازشی و گرافیکی فداکاری زیادی کرده باشد و با به‌کارگیری پردازنده تصویری ساخت ATi که پایپ‌لاین‌های کارآمد‌تری نسبت به رقیب سونی دارد لذت بازی‌های گرافیکی سریع و حجیم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در زمان ساخت این مدل هنوز نتایج نبرد فرمت‌های HD-DVD و BluRay مشخص نشده بود اما اکنون که می‌دانیم بلو-ری برنده شده اطمینان کامل داریم که دیسک‌خوان بلو-ری در لیست مشخصات Xbox 720 خواهد آمد. انتقال یک بازی رایانه‌ای روی یک DVD معمولی 7/4 گیگابایتی چندان معنا‌دار نیست و با پیشرفت فناوری ساخت بازی‌ها، نیاز به حجم بیشتر به خوبی حس می‌شود. 

ارایه و انتشار قابلیت‌های پردازشی دستگاهی که تا 2 یا 3 سال آینده به بازار می‌آید امکان‌پذیر نیست آن هم در عصری که هر سخت‌افزار پس از چند ماه قدیمی ‌شده و با نسلی دیگر جایگزین می‌شود. بنابراین تیم طراحی Xbox 720 مشغول تخمین‌زدن روند پیشرفت سخت‌افزار‌های پردازشی هستند. براساس شایعات یک قرار‌داد تجاری میان مایکروسافت و اینتل امضا شده و قرار است مغز متفکر Xbox 720 توسط اینتل ساخته شود اما عده‌ای بر این باورند که همکاری دیرینه IBM و مایکروسافت سرانجام در استفاده از پردازنده‌ای ساخت IBM نمود پیدا خواهد کرد و کاندیدای اصلی این حادثه، پردازنده سرور دو هسته‌ای IBM با نام Power6 و سرعت 7/4 گیگاهرتز است. بسیاری از طرفداران Xbox360 با شنیدن نام 720 به این چالش بزرگ رسیدند که آیا با ساخت دستگاه جدید‌تر، مدل قدیمی‌تر به فنا خواهد رفت؟ به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی هرگز به وقوع بپیوندد چراکه با سرمایه‌گذاری کلانی که مایکروسافت برای ساخت Xbox360 انجام داده عمری حدود 6 تا 7 سال برای آن عمری بس کوتاه خواهد بود. به نظر می‌رسد با ساخت Xbox 720 مدل قبلی با قیمت ارزان‌تری به فروش برسد و لیست بلند و بالایی از بازی‌های مخصوص آن برای انتخاب تازه‌کارها در دسترس باشد. بدیهی است که با وجود این همه بازی جالب توجه هیچ‌کس به فکر خرید دستگاه جدیدی که با بازی‌های قدیمی‌ سازگار نباشد نخواهد بود و به همین دلیل Xbox 720 با بازی‌های Xbox 360 سازگاری کامل خواهد داشت.

دستگاه Wii نینتندو با کمک ریموت مخصوص خود یا همان WiiMote در میان خانواده‌ها به خوبی پذیرفته شده و نظر به این‌که بوی سود از هر جا که بلند شود سازندگان به همان سمت کشیده می‌شوند، طراحان مایکروسافت نیز در حال کار روی یک کنترلر دارای شتاب‌سنج با نام مستعار Newton هستند. این کنترلر قرار است برای Xbox 360 نیز ساخته شود اما مدل پیشرفته‌تر آن مختص Xbox 720 خواهد بود. هم اکنون مدل Elite یا پیشرفته Xbox 360 با خروجی HDMI به فروش می‌رسد و مدل‌های پایین‌تر فاقد آن هستند اما داشتن خروجی HDMI در تمامی‌مدل‌های Xbox 720 حتمی ‌است. تا 2 یا 3 سال آینده هر فردی در خانه خود به اینترنت مجهز خواهد بود و بنابراین مایکروسافت می‌تواند از این پدیده به نفع خود سود برد. به این ترتیب که پس از خرید بازی باید با پورتال Xbox Live آن را فعال کرد تا امکان استفاده وجود داشته باشد. همچنین عدم وابستگی Xbox Live به پلتفرم کنسول نشان می‌دهد که امتیاز‌های کسب شده توسط کاربر پس از یک عمر بازی با Xbox 360 در پروفایل او ذخیره خواهد شد و امکان ادامه در Xbox 720 نیز ممکن خواهد بود. در حال حاضر تمامی ‌نکات قید شده در این گزارش در حد حدس، گمان و شایعه است بنابراین اگر می‌خواهید با مشخصات دیگر Xbox 720 آشنا شوید فقط گذر زمان می‌تواند به کمک شما بشتابد.



تصاویری از ساخت این دسته

با تشکر از بازدید شما دوست عزیز

عرضه احتمالی PS4 در 2012


Digitimes گزارش داد که یک شرکت تایوانی ادعا کرده است که PlayStation 4 در راه عرضه برای سال 2012 است و دارای قابلیت کنترل با حرکات بدن مانند Kinect میباشد.

این منبع همچنین گفت که کار ساخت آن نیز بر عهده Foxconn و Pegatron Technology, شرکتی که PS3 را ساخت میباشد و قرار است 20 میلیون از آن برای 2012 تولید شود.

این گزارش بعد از هفته ها گمانه زنی در مورد عرضه Xbox بعدی در 2012 پس از رونمایی در نمایشگاه E3 2012 منتشر میشود.

اما کمی در مورد این خبر تردید وجود دارد.یکی به این دلیل که این خبر با برنامه ده ساله Sony برای PlayStation 3 تضاد دارد و یکی به این دلیل که بعضی از سران Sony مثل Jack Trettron از عدم نگرانی آنها نسبت به Kinect و Wii U گفته بودند.عرضه PS3 برای 2012 هنوز در هاله ای از ابهام است.اما پیش از این نیز تناقض گویی هایی را از Sony شاهد بودیم.

Modern Warfare 3 پرفروش ترین بازی هفته پیش ایالات متحده ...


طبق لیست اعلام شده از فروش هفته پیش بازی ها در ایالات متحده ، Modern Warfare 3 با فروش 400 میلیون دلاری صدر جدول را به خود اختصاص داده است:


Modern Warfare 3

The Elder Scrolls V: Skyrim

Battlefield 3

FIFA 12

Just Dance 3

Uncharted 3: Drake’s Deception

Moshi Monsters

Batman: Arkham City

Zumba Fitness

Wii Party

تاریخ عرضه اولین DLC بازی Dead Island ...


اولین DLC قابل دانلود بازی Dead Island با نام Bloodbath Arena ، تاریخ خورد . Bloodbath Arena در تاریخ 22 نوامبر 2011 برای PC , PS3 و X360 عرضه خواهد شد ولی در اروپا نسخهPS3 این DLC یک روز بعد از دیگر نسخه ها عرضه خواهد شد . Bloodbath Arena چهار نقشه جدید به بخش تک نفره و Co-Op بازی و همچنین سلاح ها و مودهای جدید به بخش های مختلف بازی اضافه خواهد کرد .

7 ماشین انحصاری NFS: The RUN برای PS3 ...


سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرد کاربران PS3 می توانند 7 ماشین انحصاری را در بازی NFS : The Run تجربه کنند . این ماشین ها عبارتند از Lexus LFA, Porsche Carrera GT, Bugatti Veyron, Hennessey Venom GT, GUMPERT apollo s, Lamborghini Countach QV5000 و Koenigsegg Agera R . بازی Need For Speed The Run فردا 15 نوامبر به صورت جهانی عرضه خواهد شد .

PS3 در ژاپن 5 ساله شد ...


کنسول PS3 دیروز (11 نوامبر) در ژاپن 5 ساله شد . 11 نوامبر 2006 تاریخی بود که در آن کنسول PS3 زودتر از هر جای دنیا قدم در فروشگاه های ژاپن گذاشت و بازیکنان ژاپنی آنرا تجربه کردند . تولد 5 سالگی این کنسول در آمریکا 17 نوامبر و در اروپا 23 مارچ 2012 است .

Ninja Gaiden 3: Razor's Edge سال آینده برای Wii U


Tecmo Koei اعلام کرد بازی Ninja Gaiden 3: Razor's Edge را سال آینده برای Wii U عرضه خواهد کرد . نسخه های PS3 و X360 بازی 4 فوریه 2012 عرضه خواهند شد و شاید نسخه Wii U چند ماه بعد از این تاریخ عرضه شود .

Battlefield 4 تایید شد ...


EA اعلام کرد که بازی بعدی از سری Battlefield را خواهد ساخت . اخبار حاکی از این است که مسئولان EA از اینکه Battlefield 3 سریع ترین فروش را بین بازی های این شرکت داشته و حدود 5 میلیون نسخه فروخته ، شگفت زده شده اند و می خواهند Battlefield 4 را هم بسازند . البته امکان عرضه این بازی برای کنسول های نسل حاضر غیر ممکن به نظر می رسد چون هم مسئولان DICE از عرضه بازی برای نسل بعدی کنسول ها خبر داده اند و هم EA چندی پیش اعلام کرده بود عرضه سالیانه یک بازی از سری Battlefield می تواند به این عنوان آسیب برساند . هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست و معلوم نیست آیا واقعا نسل بعدی کنسول های خانگی پذیرای Battlefield 4 خواهند بود یا PS3 و X360 این بازی را در خود اجرا خواهند کرد .

Battlefield 3 از سد MW2 گذشت ...


در لیست چند روز پیش که از فعالیت های آنلاین در شبکه XBL منتشر شده بود ، بازی Battlefield 3 بعد از Black Ops و MW2 در رده سوم قرار داشت ولی طبق لیست امروز که از طرف مایکروسافت اعلام شده است ، این بازی با گذشتن از سد MW2 مقام دوم بازی آنلاین در شبکه XBL را به خود اختصاص داده و به احتمال زیاد تا چند روز آینده Black Ops را هم پشت سر خواهد گذاشت . لیست کامل را در ادامه مطلب ببینید:


ادامه مطلب ...

Call of Duty بعدی تایید شد ...


مسئولان اکتیویژن بعد از عرضه موفق بازی MW3 ، بازی بعدی از سری Call of Duty را برای سال 2012 تایید کردند . Bobby Kotick از اکتیویژن اعلام کرد برای سال 2012 دو بازی بزرگ در دست ساخت خواهیم داشت ، یکی از این دو بازی Diablo III و دیگری نسخه جدید از سری COD است .

نقد بازی Transformers: Dark of the Moon

نکات مثبت
  • ندارد
نکات منفی
  • انواع باگ های مختلف
  • بافت های ضعیف
  • صداگذاری نامناسب

سومین قسمت از فیلم ترنسفورمرز هم  29 ژوئن روی پرده سینماها خواهد رفت و بازی آن Transformers: Dark of the Moon مدتی است که عرضه شده است. ساختن بازی کامپیوتری فیلم های سینمایی فرصت مناسبی برای شرکت های بازی سازی است تا از تب و تاب اکران فیلم استفاده کنند و با عرضه یک بازی متوسط پول زیادی به جیب بزنند. بازی های ترنسفورمرز هم از این قاعده مستثنا نبوده‌اند. هرچند که این سری قسمت به قسمت بهتر شده است، اما وقتی Dark of the Moon را بازی می‌کنید احساس می‌کنید با یک بازی نیمه کاره طرف هستید که سوراخ سنبه‌های زیادی دارد.

این بازی اکشن سوم شخص بازی بدی نیست اما بعد از سه، چهار ساعت بازی کردن روند بازی یکنواخت شده و بی‌خیالش می‌شوید. ترنسفورمرز با آدم آهنی‌های غول پیکرش خوراک یک بازی کامپیوتری جذاب و پر زد و خورد است، اما وقتی هدف سازندگان، انتشار به موقع بازی قبل از اکران فیلم باشد، انتظار زیادی از آن نمی‌توان داشت.

اما به خود بازی بپردازیم. Dark of the Moon به نوعی مقدمه فیلم جدید ترنسفورمرز به حساب می‌آید. ماجرا از این قرار است که Desepticonها یعنی آدم آهنی های فضایی شرور دنبال چیزی می‌گردند، اما داستان پردازی بازی هیچ گاه موفق نمی‌شود شما را با خود همراه کند.

شما هم در نقش Autobotها قرار می‌گیرید و هم به جای روبات‌های Decepticon به بازی می‌پردازید و زمانی که در هر دو جبهه خیر و شر مبارزه کنید کفه ترازو آنچنان به نفع هیچ کدام از گروه ها سنگینی نمی‌کند. پایان بازی بدترین نقطه داستان است. وقتی بازی تمام می‌شود اصلا متوجه نمی‌شوید که بالاخره خوب‌ها پیروز شدند یا زور بدها به دشمنان خود چربید.

از سر و روی بازی پیداست که سازندگان با عجله بازی را جمع و جور کرده‌اند. لوکیشن‌های بازی مثل روستاهای آمریکا و مقبره های قوم افسانه‌ای مایا شبیه تابلویی از یک منظره درآمده‌اند که نقاش آن پنج دقیقه بیشتر برای کشیدن آن وقت نگذاشته است.

Dark of the Moon اشکالات فنی هم دارد. در بازی زیاد پیش می‌آید که روبات ها یک گوشه گیر بیفتند، از داخل اشیای مختلف مثل دیوارها عبور کنند یا روبات‌هایی را که لت و پار و نقش بر زمین کرده‌اید یک دفعه توی هوا بخار شوند. جای شکرش باقی است که جلوه های صوتی بازی حداقل گوش تان را کر نمی‌کند. صدای تفنگ هایی که در طول بازی استفاده می‌کنید به خوبی این حس را به شما منتقل می‌کند که یک اسلحه مرگبار را در دست گرفته‌اید. صدای انفجارها باورپذیر است و صداگذاری‌ها، به خصوص صدای Optimus Prime رییس گروه Autobotها مثل همیشه جذاب و شنیدنی است.

بازی در هفت مرحله خلاصه می شود. هنگامی که به شکل روبات هستید یک سری تفنگ و قابلیت ویژه دارید که نسبت به روبات‌های دیگر متفاوت است. طراحی قابل قبول و متنوع شخصیت ها و قدرت های آنها شما را تشویق می‌کند جای تک تک ترنسفورمرها قرار بگیرید و جنگیدن با هرکدام را امتحان کنید. مثلا Mirage نامریی می‌شود و سلاح تک تیرانداز دارد و Megatron خون روبات‌های دور و برش را جذب می‌کند تا خودش بیشتر جان بگیرد.

مهم‌ترین اشکال گیم پلی بازی یکنواخت بودن آن است. شما از ابتدا تا انتها مدام در حال چرخیدن هستید، تغییر شکل می‌دهید و تیر می‌زنید، فرقی هم نمی‌کند که در نقش کدام ترنسفورمر قرار گرفته‌اید. هر ترنسفورمر یا روی دو پایش مبارزه می‌کند یا تغییر شکل می‌دهد و مثلا به اتومبیل یا هواپیما تبدیل می‌شود. مثلا Bumblebee به یک شورلت کامارو پرقدرت تبدیل می‌شود، اما زیاد پیش می‌آید که کنترل اتومبیل را از دست بدهید و به جاده خاکی بزنید.

Transformers: Dark of the Moon بازی کوتاهی است و حالت چندجانبه آن هم زیاد چنگی به دل نمی زند.و به هیچ وجه توصیه نمی شود.

صدر نشینی Battlefield 3 حتی با 54 درصد افت فروش...


فروش بازی Battlefield 3 حدود 54 درصد از هفته گذشته کاهش یافته ولی باز هم توانسته خود را در صدر جدول فروش بازی های این هفته بریتانیا نگه دارد . Uncharted 3 بعد از این بازی قرار دارد و بازی های دیگر در رده های پایین تر از این دو بازی قرار دارند:
1 – Battlefield 3
2 – Uncharted 3: Drake’s Deception
3 – FIFA 12
4 – Batman: Arkham City
5 – Just Dance 3
6 – Football Manager 2012
7 – Forza Motorsport 4
8 – Zumba Fitness
9 – Skylanders: Spyro’s Adventures
10 – Sonic Generations

تمام نمرات بازی Modern Warfare 3 ...


تمام نمرات نسخه های PS3 و X360 بازی Modern Warfare 3 ...

Eurogamer.de – 9

Metro – 9

The Guardian – 5/5

GameTrailers – 9.3

Play3.de – 8.5

OPM UK – 9

The Telegraph – 5/5

Eurogamer.cz – 9

GameSpot – 8.5

PlayNation.De – 4/5

Eurogamer – 8

D’Toid – 9.5

IGN – 9

GiantBomb – 4/5

Edge – 9

1UP – A-

Videogamer – 9

VentureBeat – N/A

Joystiq – 4.5/5

ShackNews – N/A

CVG – 9

Game Informer – 9

Digital Spy – 4/5

PSU – 9

Everyeye.It – 9

Gamer.no – 7

Xboxygen – 3/5

نقشه های Black Ops بیش از 20 میلیون واحد فروش رفته اند


اکتیویژن اعلام کرد تاکنون بیش از 20 میلیون پک نقشه برای Black Ops فروخته شده است . تاکنون چهار پک نقشه به نام های First Strike , Rezurrection , Escalation و Annihilation برای هر سه نسخه PS3 , PC و X360 این بازی عرضه شده که قیمت هر کدام برای کنسول مایکروسافت 1200 مایکروسافت پوینت و برای PC و PS3 حدود 11.5 پوند بوده است .

هفته آینده بعضی از بازی های PSN از دسترس خارج خواهد شد



سه شنبه هفته آینده یعنی 15 نوامبر ، تعدادی از بازی های PS3 به صورت آنلاین در دسترس نخواهند بود . صفحه اصلی ، Buzz ، Motorstorm.com و Wipeout HD به طور کامل از دسترس خارج خواهند شد . بازی های DanceStar Party, Singstar, Killzone 3, SOCOM: Confrontation و SOCOM: FTB3 هم با کاهش ظرفیت مواجه خواهند شد . سونی اعلام کرده با این قطعی می تواند چند آزمایش روی شبکه پلی استیشن انجام دهد ولی موضوع این آزمایش ها اعلام نشده است .