معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

wallpaper game


برای مشاهده والپیپر های دیگر به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

امکان اتصال Dual Shock به تبلت S سونی ...

فریم ویر جدید Sony’s Tablet S امکان اتصال Dual Shock کنسول PS3 را از طریق وایرلس به این تبلت فراهم می کند . گیمرهای ژاپنی می توانند یک بازی رایگان را برای این تبلت دانلود کرده و با Dual Shock بازی کرده و از این امکان لذت برده و وجود این قابلیت بر روی تبلت را جشن بگیرند!

شکایت از داشبورد جدید X360 ...


موسسه تحقیقاتی Digital Foundry اعلام کرد که کاربران از داشبورد جدید X360 شکایت دارند . در داشبورد جدید XBox360 سطح RGB رنگ ها محدود شده است به همین دلیل رنگ ها شسته به نظر می رسند . مثلا رنگ های مشکی (مانند افراد سیاه پوست) به خاکستری مایل هستند . علاوه بر شسته به نظر رسیدن رنگ ها ، اشیا هم به گونه ای فشرده به نظر می رسند . این مشکلات را نمی توان از طریق منوی داشبورد حل کرد . مایکروسافت تاکنون در مورد این مسئله اظهار نظری نکرده است . کسانی که نسخه بتای این داشبورد را آزمایش کرده اند گفته اند که ما قبل از عرضه رسمی داشبورد ، این مشکل را به مایکروسافت گوشزد کردیم ولی مسئولان مایکروسافت گفتند بعد از عرضه نهایی داشبورد هیچ کس متوجه این موضوع نخواهد شد!

Battlefield 3 Physical Warfare برای PC و X360 هم عرضه شد ...

پک Battlefield 3 Physical Warfare هم اکنون برای PC و X360 در دسترس است . کسانی که بازی اصلی را پیش خرید کرده اند می توانند این پک را به رایگان دریافت کنند . با این پک اسلحه Type 88 Light Machine Gun به بازی اضافه می شود ، یک سرکوبگر فلش به اسنایپر SKS اضافه می شود و همچنین اگر شاتگان DAO-12 را آزاد نکرده باشد برایتان آزاد می شود . بر روی XBox360 می توانید Physical Warfare Pack را از طریق فروشگاه موجود در بازی بخرید . روی PC هم امکان خرید پک از بخش Battlelog وجود دارد. Battlefield 3 Physical Warfare Pack هفته پیش برای PS3 عرضه شد و خریداران بازی تصمیم گرفتند به دلیل غیر منصفانه بودن عرضه بازی به صورت رایگان برای پیش خرید کنندگان ، بازی را تحریم کرده و نخرند . این کارها برای DICE اهمیت نداشته و نسخه های PC و X360 این پک هم به رایگان برای پیش خرید کنندگان عرضه شده است .

IGN بهترین های 2011 را انتخاب کرد ...


IGN لیست بهترین بازی های سال 2011 از دید منتقدانش را اعلام کرد . لیست را در ادامه مطلب ببینید:


ادامه مطلب ...

مدلی کوچکتر از iPad ...


یک سایت خارجی ادعا کرده به رغم اینکه فروش iPad برای Apple موفقیت آمیز بوده است ، این شرکت قصد دارد مدلی جدید از iPad را معرفی کند که دارای صفحه نمایش کوچکتر است . در ادامه تایید شده که Apple تعدادی صفحه نمایش با ابعاد 7.85 اینچ را از LG خریداری کرده است . این دستگاه جایگزینی برای iPad نیست بلکه یک مدل ارزان تر از iPad 2 است که احتمالاً مارچ یا آپریل 2012 عرضه خواهد شد .

Fumito Ueda سونی را ترک کرد ...


سونی تایید کرد Fumito Ueda ، رئیس استودیو Team ICO از این استودیو جدا شده و حق امتیاز ساخت و انتشار بازی The Last Guardian را هم با خود برده است . چند وقتی شایعه جدایی Fumito Ueda از سونی وجود داشت که این شایعه دیروز توسط سونی تایید شد و خالق شاهکاری چون Shadow Of Colossus از این شرکت جدا شد . بعد از جدا شدن Ueda از سونی اینبار شایعه عرضه The Last Guardian برای X360 بالا گرفته که چندان هم بعید به نظر نمی رسد .

فروش نیم میلیونی Monster Hunter Tri G در دو روز اول عرضه ...


Monster Hunter Tri G در ژاپن برای 3DS عرضه شده و توانسته در 2 روز اول عرضه خود بیش از 470 هزار نسخه بفروشد . عرضه این بازی حتی باعث افزایش فروش کنسول 3DS در ژاپن هم شده و باعث شده 3DS در هفته عرضه Monster Hunter Tri G حدود 380 هزار دستگاه فروخته و به عنوان بالاترین فروش سخت افزاری هفتگی در ژاپن مطرح شود .

«کوچکترین هکر دنیا» سرانجام «پلی‌استیشن ۳» را هم هـک کرد!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت ،جرج هاتز که بیشتر او را با نام GeoHot می‌شناسیم، دیروز اعلام کرد که به همراه یک تیم هکری موفق به ساختن روت‌کی یا همان برنامه هـک نرم‌افزاری «پلی استیشن ۳» شده است.
بنا بر اعلام جرج هاتز با این روت نرم‌افزاری، می‌توان به راحتی به نصب نرم‌افزارهای دلخواه و همچنین نصب بازی‌های کرک شده در کنسول پلی‌استیشن پرداخت.
جرج هاتز که از او به عنوان اولین هکر آیفون نام برده می‌شود و پیش از این توانسته بود کاخ رویاهای استیو جابز در اپل را هم فرو بریزد، همچنین اعلام کرده است که تیم هکری او علاوه بر روت کردن پلی‌استیشن ۳ ،به امکانات تازه‌ای در این کنسول نیز دست پیدا کرده‌اند که به زودی قرار است آنرا به صورت عمومی منتشر کنند.




البته هنوز جرج اطلاعات بیشتری از این روش هـک نداده اما اعلام کرده که تیم هکری او، این روش روت کردن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که هیچ گونه تغییراتی در سخت‌افزار کنسول ایجاد نشده و حتی با ارائه بروز رسانی‌های شرکت سونی راه روت کردن این کنسول بسته نخواهد شد و دیگر کاربران احتیاجی به تنزل فریمور کنسول خود به قبل از نسخه ۳٫۵۵ ندارند.
شرکت سونی که همیشه به سختی با هکرهای این کنسول با روش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم افزاری مقابله ‌کرده است هیچ گونه توضیحی در مورد اخبار منتشر شده در این خصوص نداده و شاید این شرکت نیز در انتظار عرضه عمومی روش هـک جرج هاتز است تا شاید بتواند با ترفندی مناسب راه هـک کردن کنسول پردرآمد خود را ببندد.

Tekken Tag Tournament 2 برای تعطیلات 2012 ...


Namco Bandai بازی Tekken Tag Tournament 2 را برای تعطیلات سال 2012 تایید کرد . هنوز تاریخ عرضه دقیق و کنسول های هدف این بازی اعلام نشده است .

Festival of Blood سریع ترین فروش را در PSN به خود اختصاص داد ...


طبق اعلام سونی ، بازی inFamous Festival of Blood سریع ترین فروش دیجیتالی را بین بازی های این شرکت داشته است . Festival of Blood تم هالووینی دارد و در آن کول در نقش یک خون آشام قرار می گیرد که باید قبل از مرگ خود دارویی برای نجاتش پیدا کند . لیست 10 بازی برتر ماه نوامبر PSN را هم می توانید در زیر ببینید:

  1. inFamous Festival of Blood
  2. Saints Row 2
  3. Payday: The Heist
  4. NBA Jam: On Fire Edition
  5. Limbo
  6. Jurassic Park: The Game - Full Season
  7. Real Steel
  8. Mortal Kombat vs. DC Universe
  9. Resident Evil 4
  10. Mortal Kombat Arcade Kollection

اطلاعات نرم افزار Halo ATLAS ...


343 Industries  نرم افزار Halo ATLAS را برای عرضه در 10 دسامبر معرفی کرد . ATLAS که مخفف Assisted Tactical Assault System است به عنوان یک تابلو اعلانات برای بخش آنلاین بازی های Halo Reach و Halo Anniversary به حساب می آید که نقشه های این بخش را همراه محل قرار گیری ماشین ها و سلاح ها ، محل قرار گیری دوستان ، مکان بسته های بهداشتی و همچنین امتیازات حاضران در بخش آنلاین بازی را نمایش می دهد . این نرم افزار بر روی گوشی های دارای ویندوز فون 7.5 ، گوشی iPhone 3GS و بالاتر ، گوشی های دارای Android 2.2 و بالاتر و همچنین دستگاه های iPad قابل اجرا است . قیمت نرم افزار Halo ATLAS هم 4.99 دلار اعلام شده است .

عمر باتری پد دایره‌ای 3DS ...

نینتندو اعلام کرد عمر باتری پد دایره ای دوم کنسول 3DS بیش از 480 ساعت است . این زمان از عمر باتری کنسول نینتندو 100 برابر بیشتر است که خیال بسیاری از بازیکنان در رابطه به نیاز پی در پی به اتصال برق را از بین می برد . با این پد اضافه می توان بسیاری از بازی های آینده را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد . 3DS Circle Pad Pro آخر این هفته در ژاپن همراه بازی Monster Hunter Tri G و 27 ژانویه 2012 در اروپا همراه بازی Resident Evil: Revelations عرضه خواهد شد .


دانلود بازی Battleheart برای آندروید

با سلام به شما دوستان عزیز این بازی مخصوص آندروید می باشد و بازی فوق العاده زیبایی است.پیشنهاد می کنم حتما این بازی را  دانلود کنید.فقط حجم این بازی نسبت به بازیهای دیگر آندروید کمی زیاد است. من خودم آلان تا آخرای این بازی رفتم ولی آنقدر مراحل زیادی دارد هنوز نتوانستم آن را تموم کنم. اینم تصاویری از این بازی...




ادامه مطلب ...

دانلود بازی‌ و برنامه‌های آندروید از 10 میلیارد گذشت ...


دانلود بازی و برنامه برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید از 10 میلیارد نسخه گذشت . طبق اعلام گوگل تاکنون بیش از 10 میلیارد بازی و برنامه رایگان و پولی از طریق فروشگاه آندروید دانلود شده است . همچنین گوگل ماه گذشته گفته بود که 200 میلیون دستگاه با سیستم عامل آندروید فعال شده اند که رقم بالایی است . گوگل به عنوان هدیه برای کاربران ، قیمت برخی از بازی های آندروید مانند Asphalt 6 HD و Minecraft را به 10 سنت کاهش داده است و این کاهش قیمت تا 10 روز دیگر ادامه خواهد داشت .

دانلود تم ویندوز 7 با موضوع بازی

باسلام به شما دوستان عزیز این تم که برایتان آماده کردم دارای هفت تصویر با کیفیت خیلی بالاست و به دوستانی که ویندوز7 دارند پیشنهاد می کنم این تم را دانلود کنند.




ادامه مطلب ...

تریر بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن به صورت آنلاین


دیدن توضیحات و تریر این بازی در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

Unchartedها 13 میلیون نسخه فروخته‌اند ...


سونی اعلام کرد سری بازی های Uncharted تاکنون بیش از 13 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند . بازی  Uncharted : Drake’s Fortune سال 2007 عرضه شد ، Uncharted : Among Thieves سال 2009 و Uncharted : Drake’s Deception امسال . البته این فروش بالا بیشتر مدیون نسخه آخر بازی است که تنها در روز اول عرضه خود حدود 4 میلیون نسخه فروخته بود .