معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

بررسی داستانی بتمن آرکام سیتی – قسمت اول

تاریکی شب بکمک شوالیه تاریکی، بر سیاهی شهر آرکام چیره خواهد شد!!!

بـتــــمـن

شهر آرکام

Batman:

ادامه مطلب ...

تایید Resident Evil 6 و اعلام تاریخ عرضه +تریلر

سرانجام بعد از ماه ها و سال ها انتظار کپکام به طور رسمی امشب در مراسم جشن پانزدهمین سالروز تولد رزیدنت ایول خبر تایید شاهکار بزرگ Resident Evil 6 را اعلام کرد. این بازی در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۲ ( همین سال ) در سرتاسر دنیا عرضه خواهد شد. همچنین پلتفرم های بازی XBox 360 و PS3 و PC خواهند بود.

داستان هنرمندانه بازی روایتگر ۱۰ سال بعد از زمان Resident Evil 2 در کشور چین است که Chris Redfield و Leon Kennedy دو قهرمان اصلی بازی می باشند.


به گفته سازندگان بازی در شرکت کپکام Resident Evil 6 نهایت تکامل در این سری می باشد و به طرز چشمگیری نسیت به نسخه های قبل پیشرفت داشته است.

تیم سازنده بازی به رهبری Hiroyuki Kobayashi به صورت خستگی ناپذیری در حال خلق کردن یکی از بزرگ ترین شاهکارهای صنعت بازی می باشد و صبر کردن تا زمان عرضه Resident Evil 6 کار بسیار دشواری است.


برای دانلود تریر این بازی به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

تاریخ دقیق عرضه بازی Max Payne 3 ...


چندی پیش Rockstar Games اعلام کرد بازی Max Payne 3 با چند ماه تاخیر ، در ماه می سال 2012 عرضه خواهد شد . همچنین دلیل این تاخیر افزایش کیفیت بازی اعلام شد . راک استار دیروز اعلام کرد Max Payne 3 در تاریخ 15 می 2012 در آمریکای شمالی و 18 می در سایر مناطق جهان برای PS3  و X360 عرضه خواهد شد . همچنین تاریخ عرضه بازی برای PC تاریخ های 29 می در آمریکای شمالی و 1 ژوئن در سایر نقاط جهان اعلام شده است .

دانلود بازی فیفا 2009 برای نوکیا

با سلام به شما دوستان عزیز بازی فیفا 2009 ان گیج می باشد و برای موبایل نوکیا است. این بازی بسیار زیبا است و به شما پیشنهاد می کنم این بازی را حتما دانلود کنید.


دانلودبازی در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

3 عکس از بازی Amazing Spider-Man


اکتیویژن دیروز 3 عکس جدید از بازی Amazing Spider-Man منتشر کرد که اسپایدرمن را در حال مبارزه نشان می دهد . بازی Amazing Spider-Man همزمان با اکران فیلمی با همین نام به بازار عرضه خواهد شد . برای دیدن دو عکس دیگر به ادامه مطلب بروید:


ادامه مطلب ...

Ghost Recon : Future Soldier تاخیر خورد


چندی پیش بازی Ghost Recon : Future Soldier از سوی یوبی سافت تاخیر خورد و تاریخ انتشارش دو ماه عقب افتاد . یوبی سافت بازهم اعلام کرده این بازی با تاخیر مواجه شده و در ماه می عرضه خواهد شد . طبق این تاخیر ابتدا بازی در 25 می 2012 برای PS3 و X360 عرضه خواهد شد و بعد از مدتی بر روی PC هم عرضه خواهد شد . هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی برای PC اعلام نشده است .

کینکت اول فوریه برای کامپیوترهای شخصی ...


Kinect اول فوریه با قیمت 249 دلار برای کامپیوترهای شخصی (PCs) عرضه خواهد شد . البته این کینکت با X360 سازگاری ندارد چون به گونه ای طراحی شده که کارهای بیشتری را نسبت به کینکت اصلی انجام بدهد . مهمترین ویژگی این دستگاه Near Mode است که بوسیله آن دستگاه می تواند اشیایی را که حتی در 50 سانتی متری آن قرار دارند را نیز تشخیص بدهد . بسیاری حدس می زنند نسل بعدی کینکت برای X360 از این قابلیت و همچنین قابلیت لب خوانی برخوردار باشد . کینکت برای PC به صورت باندل با برنامه راه اندازش (SDK) عرضه خواهد شد ، البته خریداران می توانند به صورت تجاری ، نرم افزارهای خود را هم برای این دستگاه تهیه کنند . البته این نرم افزارها تا 16 ژوئن 2016 معتبر خواهند بود . همچنین مایکروسافت اعلام کرده که دانش آموزان اواخر امسال می توانند نسخه ارزان تر کینکت را با قیمت 149 دلار برای PC خریداری کنند


جزیره ای گرفتار در باگ؛ نقد و بررسی Dead Island

  

در آغوش مرگ

.

بعد از هفته ها کار در بیرون از منزل همچنین درس خواند و خانه داری شاید هیچ چیزی مثل یک مسافرت در منطقه ای زیبا و آرام خستگی را از تن دور نمی کند. بنابراین کوله بار و چمدان سفر را می بندند کفش و کلاه می کنند تا آماده ی مسافرت بشوند. سفر به جزیره ای زیبا و ساحلی با جنگلی سرسبز و پرندگانی خوش آهنگ. همه چیز دلنشین و خاطره انگیز خواهد بود اگر..

.

همه چیز وقتی شروع شد که مسافران و توریست های گوشه و کنار دنیا همگی در جزیره ای زیبا و استوایی به نام ” Banoi ” به تفریح و رقص و پای کوبی مشغول بودند. چقدر شب قشنگی می شد اگر جزیره به ویروسی آلوده نمی گشت و آرامش آنجا را از بین نمی برد. با انتشار این ویروس رفته رفته ” زامبی ها ” در منطقه گسترش یافتند و توریست ها به ناچار باید به دنبال راهی باشند تا بتوانند از این جهنم زیبا فرار کنند.

.

شاید تنها نقطه برجسته ای که در Dead Island وجود دارد داستان آن است. با وجود اینکه ” فرار از چنگال زامبی ها ” در اکثر قصه های بازی به چشم می خورد اما Dead Island روایت متفاوتی  را برای بیان آن در نظر گرفته است که علاوه بر کلیشه ای نبودن آن بسیار دلنشین و باور پذیر است. تلاش برای زنده ماندن و آرزوی بازگشت به خانه تقریبا در خط داستانی بازی به خوبی گنجانده شده است و مخاطب را به خوبی همراه خود می سازد.

ادامه مطلب ...

40 بازی برتر هفته اول 2012 در آمریکا ...


لیست فروش هفته اول بازی ها در آمریکا منتشر شد که صدر نشین این لیست بازی Fifa 12 است . مقام دوم نصیب Battlefield 3 شده که باعث سقوط MW3 به رده سوم شده است . لیست کامل را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه مطلب ...

لیست پرطرفدارترین بازی های XBL در سال 2011 ...


امروز مایکروسافت لیست بازی هایی را که در شبکه XBL در سال 2011 بیشتر از دیگر بازی ها بازی شده اند را اعلام کرد . همان طور که انتظار می رفت سه بازی Modern Warfare 3 , Black Ops و Modern Warfare 2 به ترتیب در صدر جدول قرار دارند . بعد از این سه بازی ، Halo : Reach قرار دارد که سایه سنگین سه بازی سری Call of Duty را روی سر خود احساس می کند . برای دیدن لیست کامل به ادامه مطلب بروید:


ادامه مطلب ...

Gotham City Impostors تاخیر خورد ...


قرار بود بازی Gotham City Impostors دهم ژانویه امسال عرضه شود ولی طبق اعلام Monolith Productions این بازی تا فوریه 2012 با تاخیر مواجه شده است .

تاریخ عرضه دموی Final Fantasy 13-2 ...


طبق اطلاعاتی که در وبلاگ رسمی سونی در آمریکا منتشر شده است ، دمویی از بازی های Asura's Wrath, Under Siege, Final Fantasy 13-2 , Wanted Corp و Grand Slam Tennis 2 برای PS3 عرضه خواهد شد . تاریخ دقیق عرضه هیچ یک از این دموها اعلام نشده است ، فقط معلوم شده که دموی Final Fantasy 13-2 اوایل فوریه منتشر خواهد شد .

عکس های جدید از بخش آنلاین Max Payne 3 ...


Rockstar Games امروز چند عکس جدید از بخش آنلاین بازی Max Payne 3 منتشر کرد که می توانند یک نمای کلی از این بخش را در ذهن بیننده ایجاد کنند.


ادامه مطلب ...

Syndicat جدید دارای ویژگی های بازی اصلی ...


Syndicate جدید ویژگی های 9 مرحله بازی اصلی را به همراه خواهد داشت . Starbreeze Studio برای ساخت این بازی از بازی اصلی استفاده خواهد کرد ولی عناصر اصلی آنرا به کلی تغییر خواهد داد طوری که بازی از یک شوتر به یک اکشن FPS تغییر خواهد یافت . Syndicateجدید که یک ریبوت از بازی اصلی Syndicat است ، فوریه 2012 توسط EA برای PS3 , PC و X360 عرضه خواهد شد .

دموی Rise of Nightmares در شبکه ایکس باکس ...


سگا دموی بازی Rise of Nightmares را که یک بازی مخصوص Kinect است ، در شبکه Xbox Live Marketplace قرار داده است . این دمو 334 مگابایت حجم دارد و تمام اعضای XBL می توانند آنرا به رایگان دانلود کنند .

دو هدیه برای پیش خرید کنندگان Mass Effect 3 ...


GameStop برای کسانی که بازی Mass Effect 3 را پیش خرید کنند ، دو هدیه در نظر گرفته است . یکی از این هدایا اسلحه N7 Valkaryie و دیگری سپر مدافع همراه این اسلحه است . نسخه عادی بازی Mass Effect 3 حدود 60 دلار و نسخه Collector's Edition هم حدود 80 دلار قیمت گذاری شده اند .