معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

نقد بازی MAFIA2




خلاصه ای از داستان بازی
:
داستان نسخه ی دوم بازی مافیا مربوط به جوانیست بنام ویتو اسکالتا که در زمان کودکی از کشور ایتالیا به همراه خانواده اش به امریکا امده است.اما طولی نکشید که این پسر نوجوان با دوست خودش که جو نام دارد شروع به دزدی از مغازه ها کردلی شانس با او یازی نکرد و در این راه او دسگیر شد و روانه زندان شد.ولی بازم هم بد شانسی در کنار او بود ودر زمانی که او اوقاتش را در زندان سپری میکرد جنگ جهانی دوم شروع شد و او مجبود بود که به جنگ برود ولی بعد از انشانس رویی به او نشان داد و توانست زنده از جنگ بیرون اید و به خانه برگردد.پدر او توط گره مافیایی در محل کارش کشته شده بود و او با مادر و خواهر جوانش زندگی میکند.بعد از برگشتنش از زندان، دوباره به سمت خلاف میرود و برای در اوردن پول کلان جزو گروه مافیایی که دوستش جو در ان فعالیت میکند میشود و در انجا ماموریت های خطر ناکی را انجام میدهد و اینجاست که او وارد مافیا میشود و در همین راه از خیلی چیز ها از جمله قاتل پدرش و.... با خبر میشود.ولی جاب است بدانید که این داستان  و کارکتر هایش با بازی نسخه ی اول ارتباط دارد و شما در یکی از ماموریت ها تام شخصیت نسخه ی اول را میبینید و کسی هستید که او را میکشد و.........




 در این بازی ، همانند نسخه ی اول کسانی شما را در انجام ماموریت ها یاری میکنند که معروفترین و صمیمی ترین انجا دوست ویتو یعنی جو میباشد،شما روابط بسیاری در این بازی با جو داریدو او به شما در شکل گرفتن دوباره کمک های بسیاری میکند و نقشی همانند برادر برای شماست.اما با وجود همکار،خطر در کمین ویتو میباشد.از طرفی گرو های مافیایی دیگر و از طرفی پلیس،و اگر درنگ کنید پلیس شما را دستگیر خواهد کرد واین زیاد ناخوشایند نیست.




گیم پلی :

بازی مافیا درکل یک بازی بر گرفته از داستان میبادش و شما نیز باید از این دستور پیروی کنید.اشکالی که در اینجا پیدا میشود این است که شما فقط باید ماموریت هارا انجام دهید و همانند بازی GTA IV  شما قادر نیستید که در شهر گشت و گذاری کنید و هر فقط دلتان بخواهد مامورت ها را نیز در گوشه ان انجا م دهید.و این کمی از ارزش بازی میکاهد اما امکاناتی کهدر این نسخه مافیا به بازی اضافه شدهاست توجه مخاطب را بر میانگیزد بطور مثال شما در این نسخه قادر خواهی بود که به فروشگاه لباس فروشی رفته و برای خود هر لباسی را که میخواهید خریداری کنید و ویژگی که در نسخه ی اول نیز وجو داشت ، رانندگی هر نوع ماشینی که دلتان خواست البته در ماموریت ها کمی این موضوع خسته ننده میباشد و شما باید در بیشتر ماموریت ها بر سوار ماشین وقت زیبادی را سپری کنید ولی برای کسانی که از مرانندگی لذت میبرند این خبر سیار خوشایند است،من نیز از این موضوع بسایر لذت میبریم،زیرا ماشین های این بازی بسیار زیبا هستیند و مارا به باد ماشین های امریکایی دوران قدیم میاندازد.




ویژگی ها :
ویژگی دیگر نیز که در نسخهی قبلی نیز وجو داشت این است که وقتی شما خلاف های کمرتی را درزمان رانندگی مرتکب شوید فقط توسط پلیس جریمه خواهید شو ولی فقطی زیاده روی کنید و به او محل نگذارید شما را ول نخواهد کرد و قصد دستگیر کردن شما را دارد ولی اگر دس فرمون خبی داشته باشید میتونین سرگردونش کنید. اما یک ویژگی در این نسخه اضافه شده است شما علاوه بر گم کردن پلیس قادر به تعوض پلاک و رنگ ماشیان برای سر درگم کردن پلیس نیز خواهی بود و این بسیار جالب است.
دیگر امکان جدیدی که این بازی به خود اختصاص دادهاست مرتبط با گیمر های فعال میباشد.اگر شما از ان دسته از گیمر ها هستید که دوست داردی ماموریت را با بهترین امتیاز به پایان برسانید و همه جارا جستجو کنید مطمئنا این موضع شامل شما خواهد بود.در کوشه کنار شهر و ماموریت ها عکس هایی  پنهان شده است که شما میتوانید با جستجو ی بیشتر ، این پاداش ر بگیرید. فقط باید دقت خود را زیاد کنید.


تیر اندازی :

بخش تیر اندازی که یکی از مهترین بخش هاست  در این نسخه تقئیراتی از جمله اضافه شدن کاور گیری،و اینکه شما قادر خواهی بود چندین اسلحه ی متفاوت از جمله یک کلت،یک تامسون و ... را با خود حمل کنید. و در این نسخه بر وری کاور گیری تاکید بسیار بسیار زیادی شده است و صحنه های اکشن شما در کاور گیری فوق العاده است.و یک امکان جدید در این بازی، مبارزه تن به تن میباشد که شما بیشتر این مبارز ها را زمانی که در زندان هستید سپری میکنید.البته کنترل شما محدود میباشد زیرا وقتی شما یک کلیک میزنید خود کامپیوتر یک اکشن حرفه ای برای شما انجام میدهد و اینکه هوش مصنوعی فرد مقابل بسیار ضعیف است و شما براختی متوانید با دوربه حریف با از ابین ببرید.


گرافیک :

بحث های زیادی در این مورد میباشد و لی دیکل گرافیک نسخه ی دوم بسیار بهتر از نسخه ی اول میباشد و باید باشد زیرا نسخه ی اول نزدیک به هشت سال پیش ساخته شده است.در ان بازی نمیتوانست از گرافیک بازی ضعف گرفت ولی در این بازی با وجود بازی های گرافیکی که امروزه در بازار بازی وجود دارد دیده میشود.بطور مثال در خیبان ها،رزولیشن تصویر و دید دور بسیار ضعیف میباشد و کمی قدیمی کار شده است ولی داستان بازی ان قدر زیباست که چشم شما را بر همه ی ضعف های بازی میبندد.

طراحی اتومبیل ها،فو ق العاده ست و بر عکس نسخه ی اول تخریپ پذیر میباشند. یعنی اگر شما با ماشین با مانع دیگری تصادف کنید اپر ان بر روی ماشین شما میماند ویان یک امتیاز در بحث گرافیمک بازی است.البته بستگی به کنسول بازی شما دارد.من از کنسول pc استفاده کردم و طبق تریلر ها ی بازی ، بهترین گرافیگ مربوط به همین کنسول هست به شما هم توصیه میکنم که از کامپیتر برای این بازی استفاده کنید.

 


صدا گذاری :

بهترین مبحثی که بیشتر از همه زیبا و دنشین است دوبله و صدا گذاری بازیست.در کل مجوعه بازی های مافیا دارای دوبله ی بسیار زیبایی هستند که متابق با کارکتر ها صدا گذاری شده اند و هیچ عیبی نمیتواند از این مبحث گرفت.صدا هایی که در حین ماموریت ها نیز پخش میشدو بسیار زیباست و حس جالبی مرتبط با موضوع همان ماموریت به شما دست میدهد.



نتیجه گیری و نظر ما :

به نظ من،بازی مافیا ، یک داستان دلنشین و زیباست که  مخاطب را به انجام ماموریت های پشت سر هم و اکشن دعوت میکند و گیمر به بهانه ی فهمیدن اخر داستان،مجبور میشود ماموریت ها را بگذراند .وجو امکانا بیشتر در این بازی، شما را سر گرم خواهد کرد نظر ما این است که اگر تا به حال این بازی را تیه نکردید،حتما این کار را بکنید و از داستان ویتو اسکالتا با خبر شوید. واقعا زیباست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد