معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

نقد بازی Driver: San Francisco

 

اگر شما  از طرفداران سری بازیهای  که در انها قادر به انجام کارهای زیبادی میباشید  میتوان از میان انها  جی تی ای و درایور را نام برد حتما  بازی درایور را به خوبی به یاد دارید.این بازی یکی از موفق ترین بازی ها در این عرصه میباشد که تجربه ی دیرینه دارد و داری چند نسخه نیز میباشد.اگر به یاد داشته باشید در دهه پیش درایور نسخه های 1،2 ... 5 را وارد عرصه بازی کرد و اینک نیز  نسخه ششم که  درایور سن فرانسیسکو نام دارد را نیز به جمع بازیها اضافه کرد.اگر شما نسخ ههای قبل را بازی کرده باشید حتما با نوع این بازی به خوبی اشنا هستید ولی من برای اطلاع بیشتر توضیحات و همچنین تضاویری را از این بازی زیبا برای شما در ادامه مطلب اماده کردم که امیدوارم مورد توجه شما بزرگان قرار گیرد.


 

توضیحات مختصر از این بازی :
همانطور که در  اول گفتیم سری بازی های درایور از جمله بازی هایی همانند جی تی ای میباشند که شما قادر به کارهای بسیار از جمله ماشین سواری کردن که مهمترین انها در درایور میباشند،تیر اندازی .سوار شدن موتور قایق و....... که باعث جذابیت سری بازیهای درایور شده است.اکثر بازیهای قدیمی سعی کرده اند نسخه های جدیدی که وارد میکنند را متفاوت بسازند که این امر باعث شکست انه ا شده است ولی درایور نتنها که همان سبک زیبای قدیمی خودش را نگه داشته بلکه زیبا تر و دلنشین تر نیز شده است.



البته شما در نسخه های قبل با ماشین های قدیمی امریکایی  سر و کله میزدید ولی با گذشت زمان شما در این نسخه شاهد ماشین های بسیار زیبا و اخر سیستم خواهید بود.پس  اصلا نگران این موضوع نباشید.
قهرمان بازی نیز همان جان تنر خودمون هست که در هر سه نسخه از این بازی او قهرمان همیشگی بازی بوده و میباشد.
تصویری از جان تنر در نسخه ی ششم  را میتوانید در زیر ببینید.



مختصری از داستان :
داستان بازی دقیقا از جایی شروع میشود که درایور 3 تمام شد.جایی که رقیب سر سخت تنر که  جریکو نام داشت بدلیل کارهای خلافی که کرده بود دستگیر شد و بعد از ان دیگر تنر زندگی ساده و بی دردسری را  در شهر سن فرانسیسکو اغاز کرد.تاجایی که در نسخه چهارم جریکو در یک موقیت مناسب از زندان فرار کرده و به دنبال تنر میاید که این امر به بیمارستان رفتن تنرو  کما رفتناو  پایان داده میشود.بعد از بستری شدن تنر شما متوجه خواهید شد که شخصی که شما کنترل میکنید روح تنر میباشد که بعد از به اغما رفتن تنر اصلی روح او از بدنش بیرون امده و جالب اینجاست که شما میتوانید به جسم هر شخصی که بخواهید بروید و کنترل او را بدست بگیرید.تنر که هاج و واج مانده است با رفتاره ی عجیب از طرف مردم و چیزهای دیگر در شهر همانند  حرف زدن تابلوهای تبلیغاتی و غیره متوجه شمیشود. (اگر شما از بینندگان سریال پنچ کیلومتر به بهشت بو ده اید که در ماه رمضان پخش میشد به خوبی میتوانید تنر  و روح بودن را درک کنید.)
تنر که متوجه میشود میتوانید با روح خود هر شخصی را به کنترل بگیرد دست رویه دست نمیگذارد و از این قدرت عجیب و غریبش برای توقف جریکو  که قصد دارد باعث اشوب شهر شود استفاده میکند و اینجاست که جنگ شروع میشود که ................
داستان بازی به دهه 70 برمیگردد که زیبای خاص خودش را دارا میباشد.



گرافیک بازی در این نسخه پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است بطوری که اصلا با نسخه های قبل قابل مقایسه نیست.کارکتر ها ،محیط اطراف ،شهر  دور نماها و همچنین ماشین ها و وسایل دیگر بسیار خوب کار شده است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد