معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

پیش نمایش بازی COD : Modern Warfare 3


www.playstation4.mihanblog.com
سال 2007 بود که Infinity Ward تصمیم گرفت راه سری بازی های Call of Duty را عوض کند . این تغییر رویه با تغییر استراتژی از ساخت بازی جنگ جهانی به جنگ های مدرن بود . Modern Warfare اولین بازی از سری COD بود که وارد عرصه جنگ های مدرن شد . بسیاری از استانداردهای سبک FPS توسط MW دوباره تعریف شد به طوری که امروز بازی ای که می خواهد در سبک اکشن اول شخص موtق باشد ، باید به گونه ای محسوس یا نامحسوس از MW تقلید کند . Infinity Ward بعد از ساخت MW به شهرتی رسید که کمتر استودیویی تصورش را می کرد . راه بازی های COD ادامه یافت و یک سال بعد ،Treyarch ، دیگر استودیوی زیر مجموعۀ Activision تصمیم گرفت دوباره COD را به جنگ های جهانی بازگرداند . این بازی با اینکه با بازی قبلی در تضاد کامل بود ولی توانست نظر خیل عظیمی از طرفداران سری COD را به خود جلب کند ، در حالی که بسیاری دیگر از طرفداران از تغییر روند دوباره سری نا امید شده بودند .
یک سال گذشت و باز هم نوبت به Infinity Ward رسید تا با جنگ های امروزی دل طرفداران را شاد کند . اواخر سال 2009 بود که اینفینیتی وارد Modern Warfare 2 را عرضه کرد . بازی به قدری زیبا بود که توانست رکورد فروش را در تمام ضمینه ها بشکند و به عنوان پر فروش ترین بازی تاریخ بازی های کامپیوتری مطرح شود . نمرات بالای این بازی و فروش بسیار زیادش نشان دهندۀ  علاقه طرفداران به تغییر رویه سری COD از جنگ جهانی به جنگ های مدرن بود . بعد از اینکه فروش MW2 از مرز مشخصی گذشت ، Infinity Ward از Activision طلب درصدی از سود فروش بازی را کرد . Activision به این حق اینفینیتی وارد توجهی نکرد به همین دلیل اینفینیتی وارد از Activision به طور رسمی شکایت کرد . دعوا بین Infinity Ward و Activision بالا گرفت و مسئولان این دو شرکت راهی دادگاه شدند . شکایت های Infinity Ward به جایی نرسید و نتیجه این شد که مدیران ارشد این شرکت ، یعنی "زامپلا" و "وست" ، اینفینیتی وارد را به مقصد EA ترک کردند . به همراه این دو مدیر خلاق تعدادی از کارکنان حرفه ای این شرکت هم از Activision جدا شده و به EA پناه بردند .
زامپلا و وست استودیوی Respawn را زیر نظر EA تاسیس کردند و در طرف مقابل Infinity Ward به صورت موقت از هم پاشید . بعد از بروز این اتفاقات ، Treyarch اعلام کرد که در حال کار بر روی عنوان Call of Duty : Black Ops است . بازی ای که همانند MW2 ، جنگ های مدرن را روایت خواهد کرد . Black Ops عرضه شد و باز هم توانست رکوردهای زیادی به جای بگذارد . ساخت بازی بعدی سری COD در هاله ای از ابهام قرار داشت که Activision اعلام کرد Infinity Ward دوباره احیا شده و قصد دارد Call of Duty بعدی را بسازد . البته این استودیو به طور کامل احیا نشده بود به همین دلیل Sledgehammer Games در ساخت بازی بعدی COD به اینفینیتی وارد کمک خواهد کرد . بازی جدید همانطور که بسیاری پیش بینی کرده بودند ، Modern Warfare 3 بود .
www.playstation4.mihanblog.com
Infinity Ward با همکاری Sledgehammer Games در حال ساخت بازی Modern Warfare 3 است و قرار است آنرا آبان امسال عرضه کند . آنطور که از تریلرهای بازی میتوان دریافت ، گیم پلی بازی همان گیم پلی MW2 است و تغییر چندانی نکرده است . داستان بازی درست از پایان MW2 آغاز می شود ، جایی که روسیه با قدرت تمام در حال پیشروی به سوی آمریکاست . برخی از کشورهای اروپایی هم درگیر جنگ شده اند و آتش جنگ بسیاری از نقاط آمریکا و اروپا را فراگرفته . به طور حتم مراحل بازی در بسیاری از شهرهای آمریکا و اروپا و بویژه روسیه اتفاق خواهد افتاد . از شخصیت های محبوبی که وجودشان در MW3 تایید شده می توان به کاپتان پرایس و مک تاویش اشاره کرد . افرادی که محبوبیت شان در بین طرفداران COD خارج از حد تصور است . نیکولای ، شپرد و ماکاروف هم از دیگر شخصیت های آشنای این بازی هستند . نیروهای جدیدی هم وارد بازی شده اند که از میانشان می توان به Sandman اشاره کرد . موتوری که بازی بر پایه آن ساخته می شود IW5.0 است که جزو بهترین موتورهای بازی سازی نسل فعلی به حساب می آید . از ویدئوهای منتشر شده از بازی معلوم است که محیط ها بزرگتر و پرجزئیات تر شده اند . کیفیت اشیا و شخصیت ها هم قابل توجه است . درگیری ها سریع تر و نفس گیرتر و دشمنان باهوش تر از بازی های قبلی به نظر می رسند . همان صحنه های سینمایی معروف سری COD که امروزه در بسیاری از بازی ها از آنها استفاده می شود ، به وفور در جای جای بازی پیدا می شوند و دوباره آدرنالین خون شما را بالا خواهند برد . سلاح های جدید هم به بازی اضافه شده اند که تجربه کار با آنها لذت بخش به نظر می رسد .
www.playstation4.mihanblog.com
طبق اطلاعاتی که Infinity Ward از بخش آنلاین بازی منتشر کرده می توان امیدوار بود این بخش بتواند تمام طرفداران این سری را راضی کند . Call of Duty : Elite پروژه ای است که اینفینیتی وارد قصد دارد روی MW3 اجرا کند . این بخش رایگان نیست و باید برای اشتراک سالیانه آن مبلغی پرداخت کنید . COD : Elite امکاناتی را در اختیار بازیکن قرار می دهد که در سایر بخش ها وجود ندارد ، امکاناتی که هنوز به طور کامل معرفی نشده اند ولی می توان انتظار داشت به قدری کامل باشند که ارزش این همه تبلیغات را داشته باشند . بخش آنلاین دارای 80 تراز است که بازیکنان با کشتن دشمنان و با کسب امتیاز به ترازهای بالاتر صعود می کنند . چند حالت جدید هم به بخش آنلاین اضافه شده است . Kill Confirmed یکی از این بخش هاست . در این بخش اگر بازیکنی یکی از نیروهای دشمن را بکشد ، باید بالای سر او برود و پلاک هویت او را بردارد در غیر این صورت امتیازی کسب نخواهد کرد . یکی دیگر از حالت های بخش آنلاین (که در بخش آفلاین هم وجود دارد) مود Survival است . در این حالت بازیکن به تنهایی یا با یکی از دوستان خود در یکی از نقشه های بازی در مقابل سیل عظیم و نامحدودی از مهاجمان قرار می گیرد و باید برای بقای خود تلاش کند . پول حاصل از این بخش در دیگر بخش های حالت آنلاین هم قابل استفاده است و با آن می توانید به ارتقای سلاح های خود بپردازید .
Modern Warfare 3 روی 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود که برای بسیاری از گیمرهای حرفه ای بسیار حائز اهمیت است . در مقابل بازی Battlefield 3 قرار دارد که یکی دیگر از بازی های FPS خوب و پرطرفدار به حساب می آید . سرعت فریم Battlefield 3 روی 30 فریم خواهد بود که اصلی ترین کمبود این بازی نسبت به MW3 است . در پایان باید گفت موفقیت Modern Warfare 3 با توجه به از هم پاشی استودیوی Infinity Ward حتمی به نظر نمی رسد ولی از نمایش های بازی تا به این زمان فقط نکات مثبت به چشم می خورد ، هر چند نوآوری چندانی نسبت به MW2 به چشم نمی خورد . Call of Duty : Modern Warfare 3 در تاریخ 8 نوامبر 2011 (17 آبان) برای Wii , X360 , PS3 , PC و 3DS عرضه خواهد شد .
نظرات 2 + ارسال نظر
سیامک چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.e-drilling.blogfa.com

سلام . از مطالب مفیدتون خیلی استفاده کردم و باید بگم که همیشه قبل از خرید هر بازی یه سر به وبسایتتون میزنم . واقعا خسته نباشید و بابت کمکهاتون ممنونم .

خواهش می کنم سیامک عزیز در ضمن اگه درباره بازی خاصی راهنمایی می خواهی سعی می کنم که بتوانم کمکت کنم

میثم پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://zeytoondl.com

سلام عزیز دلم از وب زیبات دیدن کردم ممون میشم به وب من هم سری بزنی منتظر حضور گرمت هستم عزیزم[گل][گل]

ممنون میثم جان وبسایت خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد