معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

Tom Clancy’s Rainbow Six: Patriots تایید شد


یوبی سافت بازی Tom Clancy’s Rainbow Six: Patriots را به طور رسمی تایید کرد . به احتمال زیاد این بازی تا سال 2013 عرضه نخواهد شد و اگر عرضه شود برای PC , X360 و PS3 عرضه خواهد شد . سه استودیوی Toronto , Red Storm و Montreal یوبی سافت در حال کار بر روی این بازی هستند و قول داده اند آنرا به بهترین شکل ممکن ساخته و سری Rainbow Six را به زمان اوج خود بازگردانند .

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://kalayab-khodro.blogsky.com/

سلام ایولا جالب بودش کارت درسته

خدایش فقط جایی دانلود بازی تو سایت کمه
راستی خسته نباشی ممنون میشم اگه منو با اسم
ܓܨکالایاب خودرو بانک اطلاعات جامع خودروهای بازارܓܨ
لینک کنی به من بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم

بعد ببین میدونستی از همین سایتی که واس خودته میتونی در آمد داشته باشی من خودم دارم استفاده می کنم انصافا خوبه نه گیر به قوانین جمهوری اسلامی میده نه به چیز دیگه در آمدش اولاش کمه ولی بعد زیاد میشه برای عضویت برو تو سایت زیر

http://www.adscenter24.com/?page=customer_signup&refer=aG8xOTkz

ممنون دوست عزیز از نظر زیبایی که دادی حتما به این سایتی که گفتی سر می زنم و شما را لینک می کنم اگر خواستی مرا لینک کنی اسم وبلاگم را به اسم معرفی جدیدترین بازیها لینک کن با تشکر رامتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد