معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

تریر بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن به صورت آنلاین


دیدن توضیحات و تریر این بازی در ادامه مطلب...

1.در خصوص نامگذاری پروژه هر چند از همان ابتدا و در مصاحبه های اولیه اعلام شده بود که نام پروژه جنگ در خلیج عدن تغییر خواهد کرد ، اما با توجه به استقبال عموم از دموی ارائه شده و با توجه به شناخته شدن عنوان " جنگ در خلیج عدن " تصمیم بر آن شد تا این عنوان با تغییری جزئی تحت عنوان " مبارزه در خلیج عدن " ارائه گردد که با توجه به خط داستانی بازی و موضوع انتخابی پروژه عنوان مبارزه به جای جنگ برای این اثر مناسب تر تشخیص داده شد . 

ضمنا عنوان " مبارزه در خلیج عدن " زیر مجموعه ی نام اصلی این پروژه که قرار است به صورت مجموعه و در عملیات های گوناگون برای ارتش تولید شود قرار خواهد گرفت که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد .


2.تاریخ رونمایی بازی رایانه ای جنگ در خلیج عدن

مهندس محسن یحیی : قرار است این پروژه در هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارتش و دست اندرکاران تولید بازی رایانه ای در کشور رونمایی گردد و علاقه مندان به بازی های رایانه ای میتوانند در این تاریخ شاهد پیشنمایشی از نسخه نهایی این بازی باشند که نشان دهنده ی سطح فنی و گرافیکی این پروژه خواهد بود ...


این بازی رایانه ای به مقابله تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدان دریایی سومالیایی در خلیج عدن میپردازد . مهندس محسن یحیی مدیر پروژه جنگ در خلیج عدن در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین ضمن تکذیب مصاحبه ی شخصی بنام مهندس محمد کاوه که از طریق باشگاه خبرنگاران جوان منتشر گردید در خصوص این پروژه اطلاعاتی را به شرح ذیل ارائه کرد :

بازی رایانه ای جنگ در خلیج عدن اولین بازی رایانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود که به سفارش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دست ساخت بوده و مراحل تولید خود را سپری میکند . دموی اولیه این بازی در اولین دوره نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران با استقبال چشمگیری روبرو شد همچنین قرار است این پروژه در هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارتش و دست اندرکاران تولید بازی رایانه ای در کشور رونمایی گردد و علاقه مندان به بازی های رایانه ای میتوانند در این تاریخ شاهد پیشنمایشی از نسخه نهایی این بازی باشند که نشان دهنده ی سطح فنی و گرافیکی این پروژه خواهد بود .


امید است با توکل به خدا و حمایت های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تلاش پرسنل شرکت آمیتیس بازی رایان بتوانیم گامی بزرگ در مقابله با جنگ نرم دشمن برداشته و با اتمام این پروژه باعث سربلندی و سرافرازی رهبر و مردم میهن عزیز اسلامیمان شویم .


3.تصاویری از گیم پلی بازی که نمایناگر گرافیک فوق العادهی این بازی با سایر بازی های ایرانی هست:






این هم لینک دانلود مصاحبه گیم امگ با سازندگان بازی:

http://www.aparat.com/public/public/user_data/flv_video/20/fdfb354e0220c0492dc8581170d5376b59766.flv



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد