معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

10 بازی برتر PSP

با سلام به شما دوستان عزیزی که PSP دارید این مطلب را برای شما آماده کردم تا به درستی بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید و دچار اشتباه نشوید.

در طول فعالیت PSP بازی های بزرگ و به یاد ماندنی ای برای این کنسول دستی تولید و عرضه شدند که سایت Eurogamer اخیراً 10 بازی برتر آن را از نظر خود انتخاب کرده است.

 

Metal Gear Solid: Peace Walker-Kojima Productions/Konami

وقتی که Peace Walker روی PSP عرضه شد، چندین عنوان Metal Gear Solid از قبل روی این کنسول عرضه شده بود. این بازی توسط تیم اصلی Kojima Productions که تازه کار ساخت Guns of the Patriots را تمام کرده بودند، ساخته شد و پس از عرضه یک بازی دیگر با Snake و بررسی محدودیت ها آماده عرضه این بازی شدند. نتیجه نهایی خیلی پایبند به این سری بود و از نظر تکنیکی هم یک بازی بسیار زیبا روی PSP بود.

 

Grand Theft Auto: Vice City Stories-Rockstar Leeds/Rockstar

یکی از محبوب ترین بازی هایی که Rockstar عرضه کرد، بازی GTA: Vice City بود و عرضه این بازی و بازگشت به دوران اوج آن یک تجربه بسیار لذت بخش بود. این بازی به خوبی 3D بودن GTA III را گسترش داد و داستان و مأموریت های جالبی داشت. در حالیکه بازی مثل GTA: Chinatown Wars بیشتر قصد بازگشت به دوران 2D بازی را داشت، Vice City یک تجربه ناب و با کیفیت برای PSP بود.

 

Final Fantasy Tactics: War of the Lions-TOSE/Square Enix

یکی از بهترین سبک ها برای کنسول PSP سبک Strategy RPG است و می تواند خیلی اعتیاد آور و سرگرم کننده باشد. Tactics از شاهکارهای سبک خودش است و تجربه ای خیلی غنی و درگیر کننده داشت و یکی از بهترین داستان های سری Final Fantasy را روایت کرد. War of the Lions توانست Cut-Sceneهای بسیار با کیفیتی را داشته باشد و در قبال عرضه روی یک کنسول دستی، صدها ساعت سرگرمی خلق کند.

 

Lumines-Q Entertainment/Ubisoft

بازی های معمایی خیلی زیادی هستند که سعی در دنبال کردن راه Tetris را داشته اند، ولی تعداد کمی از آن ها موفق بودند و همانند Lumines روی PSP حرف های تازه ای برای گفتن داشته اند. این یک بازی معمایی با ریتم بسیار زیبا بود و خالق آن تتسویا میزوگوچی (Tetsuya Mizughchi) خالق بازی های Space Channel 5 و Child of Eden بود. این بازی تقابل خوبی را با فضایی شاد و موزیکال ایجاد کرده بود.

Ridge Racer-Namco

معمول است که همیشه یک Ridge Racer روی کنسول های Sony داشته باشیم و Ridge Racer روی PSP خیلی خوب عمل کرد و در آن زمان نشان داد که بازی های 3D می توانند خیلی خوب عمل کنند. کنترل بازی روی PSP خیلی خوب کار شده بود و روحیه اصلی این سری را نگه داشته بود.

 

Valkyria Chronicles II-Sega WOW/Sega

این بازی هم دوباره یک SRPG بود، ولی این یکی با بقیه کمی فرق می کرد. این بازی دنباله ای بر نسخه موفق PS3 خود بود که خیلی خوب توانسته بود مضامین بازی را از روی کنسول PS3 به کنسول کوچک PSP منتقل کند. بازی یک SRPG نوبتی بسیار زیبا بود که خوشبختانه برای بازار خارج از ژاپن هم عرضه شد.

 

LocoRoco 2-Japan Studio/SCE

مسلماً رنگ های زیبا و طرح های هنری جذاب، LocoRoco را به یکی از زیباترین بازی های PSP تبدیل کرده است. این بازی یک کار کاملاً نوآور و جدید در صنعت بازی بود و نسخه دوم آن دقیقاً همان مضامین موفق نسخه قبل را به صورتی خیلی بهتر اجرا کرد. این بازی یک عنوان کاملاً فراموش نشدنی روی PSP است.

WipEout Pulse-Sony Studio Liverpool/SCE

این بازی نسخه دوم عنوان مسابقه ای-فضایی Sony است که استودیوی لیورپول این کمپانی به خوبی از عهده ساخت آن برآمده بود. این بازی تکنیک های تازه ای هم به PSP اضافه کرد و از نظر گرافیکی و هنری بسیار زیبا بود. گیم پلی متنوع و بخش های متفاوت آن این بازی را به یکی از بهترین عناوین مسابقه ای کنسول PSP تبدیل کرده است.

 

God of War: Chains of Olympus-Ready at Dawn/SCE

God of War همیشه در مورد خون و خشونت بوده و Ready at Dawn خیلی عالی این بازی را روی PSP عرضه کرد. بازی همچنان در فضای خیالی افسانه های یونان سپری می شد و معماهای آسان، QTE و سیستم جالب Hack and Slash آن دقیقاً همان تجربه محبوب God of War را به همراه داشت. این بازی یک عنوان بزرگ روی کنسول کوچک Sony بود.

 

Monster Hunter Freedom Unite-Capcom

هیچ سری بازی ای به اندازه Monster Hunter کنسول PSP را به درستی تعریف نکرد. تجربه چند لایه این بازی به این کنسول زندگی بخشید و دلیل فروش عظیم آن در بازار ژاپن شد. این سری هیچ وقت در بازار غرب محبوب نبود، ولی Freedom Unite می تواند شروع خوبی برای همه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد