معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

اطلاعات جدید از شاهکار Resident Evil 6


همان طور که در اخبار پیشین مشاهده کردیم شرکت کپکام در طول جشن تولد ۱۵ سالگی رزیدنت ایول به طور رسمی از Resident Evil 6 پرده برداشت اما هر لحظه اطلاعات و جزییات جدیدی در اختیار مخطبان پیرامون این شاهکار کپکام قرار داده می شود.



تهیه کننده اجرایی بازی آقای Hiroyuki Kobayashi و تهیه کننده آن Yoshiaki Hirabayashi می باشد. همچنین کارگردانی کار را نیز Eiichiro Sasaki بر عهده دارد. با توجه به گزارش Andriasang سازندگان کپکام سال هاست به طور مخفیانه کار بر روی RE6 را با بزرگ ترین و بهترین تیم این سری بازی در تاریخچه خود آغاز کرده اند. تعداد کارکنان پایه و اصلی پروژه ۱۵۰ نفر می باشد اما با مجموع دست اند کاران این عدد به ۶۰۰ نفر نیز ارتقا پیدا می کند.

                                                                            این چهره مرد مرموز و اسرار آمیز بازی است

Leon S. Kennedy و Chris Redfield به عنوان دو قهرمان اصلی بازی ایفای نقش می کنند اما کپکام به تازگی افزود شخص سومی هم برای خط اصلی داستان در نظر گرفته است که در RE6 حضور خواهد داشت. او شخصی ناشناس است که چنین لقب می گیرد ” مردی که می گوید دنیا را نجات می دهد “.

.

Kobayashi همچنین تایید کرد زامبی های نسخه ششم بازی به شدت اسرار آمیز و باهوش می باشند. ضمن اینکه یکی از دشمنان بازی نیز که Javo نام دارد مشخص گردید. وی همچنین افزود این بازی حداکثر ترس در میان بازی ها را به شما نشان خواهد داد و تعریفی دو جمله ای برای RE6 به کار برد : ترس و دلهره ای در بازی پنهان است که به خوش ساخت ترین حالت ممکن و چشمگیرترین طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

این هم دشمن جدیدی به نام Jovo.. به نظر خیلی عصبانی میآد..!

داستان بازی به صورت همزمان بین کریس و لئون جلو می رود. لئون کندی در امریکا و کریس ردفلد در چین..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد