معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

از فورتزای جدید بیشتر بدانید + بازگشت برند پورشه به فورتزا

مایکروسافت پاییز امسال Forza Horizon را عرضه خواهد کرد. یک فورتزای جدید و متفاوت با بازی های قبلی که توسط استودیوی انگلیسی Playground در حال ساخت و توسعه است.


این شرکت تایید کرده است که عنوان Forza Horizon را تا پایان سال ۲۰۱۲ عرضه خواهد کرد. ساخت بازی تحت نظر Turn 10 و توسط Playground در حال انجام است و این بازی قرار است بیشتر از قبل عادی و ساده باشد، تا یک شبیه ساز قدرتمندی که همواره از شناخته شده ترین نکات این سری بازی بوده است. مایکروسافت اولین بار تیزر تریلر این بازی را در مراسم بهاری خود در سان فرانسیسکو و پشت درهای بسته به نمایش گذاشت که به بیرون درز کرد و همه تقریبا روز قبل از این رونمایی از شایعه ی  وجود چنین بازی آگاه بودند.


ابتدا تصور می شد که این بازی یک حالت آزادانه و گشت و گذار در جاده های مختلف خواهد داشت و چیزی شبیه به Test Drive: Unlimited خواهد بود، ولی آقای Dan Greenawalt از روسای Turn 10 این نظریه را رد کرد و گفت که این بازی همچنان در چارچوب مقتضیات و پایبند به جزئیات کلی سری است.

با این حال در تریلر به نمایش در آمده جاده ها و مناظر متفاوت به دور از پیست ها دیده می شود که این شاعبه را به وجود می آورد، آیا فورتزا این گونه خواهد بود؟

Dan Greenawalt در این  باره توضیح می دهد:

“این یک ویدئوی معرفی بود که به نمایش در آمد و رفته رفته فکر های زیادی را به وجود می آورد. در حقیقت، ما این جا نیامدیم که توضیح بدهیم Horizon چه خواهد بود، ما آمده ایم تا بگوییم یک بازی به نام Horizon وجود خواهد داشت و یک فورتزای دیگر در سال ۲۰۱۲ برای ۳۶۰ منتشر خواهد شد. توسط یک استودیوی بازی سازی که شجره نامه ی فوق العاده ای دارد. [منظور این است که این استودیو را افراد با تجربه ای ساخته اند، کارمندان اسبق دو استودیوی سازنده ی Blur و SplitSecond]“

وی افزود:

“من می دانم که از الان تا E3 فاصله ای به اندازه ی صفر تا یک وجود دارد. اکنون شروع است و آن جا پایان خواهد بود. و تا آن زمان پیشرفت و پیشرفت و پیشرفت را خواهیم دید.”

تصمیم وارد کردن یک تیم کمکی برای ساخت بازی های بزرگ چیز جدیدی نیست و قبلا هم دیده شده است، (به عنوان مثال در جریان ساخت بازی های بزرگی چون ندای وظیفه و مدال افتخار) اما Greenawalt  ظاهراً به این مساله توجهی ندارد.

“من واقعا به جایگاهمان در این راه فکر نمی کنم بلکه بر روی چشم انداز بلند مدت بازیمان بسیار دقیق شده ام. به همین خاطر هم هست که من به شدت از این که وارد پروژه شده ام هیجان زده ام، چون فکر می کنم باید چیزهای نو و ایده های بدیع وارد بازی هایمان کنیم تا به آن هدفی که والاتر از واقعی نشان دادن ماشین ها است برسیم. در واقع چیزی موثر بر فرهنگ بازیباز ها. این یک هدف عظیم است. خیلی واضح است که در راه رسیدن به این هدف بزرگ داشتن یک همکار قدرتمند بسیار خوشحال کننده است. ما به عنوان یک تیم قوی تر از این حرف ها هستیم.”

“داشتن این ظرفیت، داشتن این خلاقیت و نیروی ذهنی خبرهای خوبی هستند، اما ما هرگز به این فکر نمی کنیم که به اندازه ی کافی بزرگ هستیم یا نه، همه چیز درباره ی این است که ما می خواهیم به کجا برویم و بهترین راه برای رسیدن به آن جا چیست. بهترین راه برای رسیدن به آنجا به کمک دیگری آن است که کسی را پیدا کنیم که مطمئنیم در این راه به ما کمک خواهد کرد.”

“آن چه که ما می خواستیم یک شریک قدرتمند بود که بتواند ما را در رسیدن به چشم اندازی که داریم یاری کند، و اکنون از آن ها می خواهیم که نقش خود را ایفا کنند. ما در واقع خواهان تفاوت ها هستیم.”

ماشین جدید من یک پورشه است

-

در آگوست سال ۲۰۱۱ میلادی سازنده ی بازی تایید کرد که نمی تواند اتومبیل های برند پورشه را وارد بازی خود کند. همین امر سبب ایجاد نارضایتی های زیادی از سوی طرفداران بازی شد. اما، اکنون استودیو توانسته است تا حق امتیاز استفاده از اتومبیل های شرکت آلمانی پورشه را که منحصراً در دست الکترونیک آرتز بود خریداری نماید و تعدادی اتومبیل پورشه را در یک پک محتوای اضافه برای بازی به نام Porsche Expansion Pack بگنجاند.

DLC جدید بازی نیز که به زودی منتشر خواهد شد دارای امکانات فوق العاده ای خواهد بود که در گذشته به تفصیل نمایش داده شده اند.

-

با این که Greenawalt سخنی از ماشین های موجود در بسته ی الحاقی جدید بازی به میان نیاورده است اما اشاره کرده که اضافات جدید بازی شامل ۳۰ اتومبیل جدید که ۷ تا از آن ها کاملا برای سری جدید هستند، ۲۰ مسابقه ی جدید برای بخش World Tour ، ده اچیومنت جدید و ۲۵۰ امتیاز بیشتر خواهد بود.

Greenawalt در پایان در مورد اتومبیل های جدید بازی اش گفت:

“همه بر روی ساختن سرگرمی عالی تمرکز کرده اند. ما فقط باید راه های درست تجارت را پیدا کنیم. بعد از آن باید آن را بسازیم. باید بگویم که در مورد پورشه، ما مدت ها قبل حقوق آن ها را به دست آورده بودیم اما شش ماه زمان برد تا ماشین ها را بسازیم.”

بسته های الحاقی Pirelli Car Pack و Forza 4′s Season Pass DLC  در تاریخ ۶ مارس عرضه شدند.

تصاویر بازی به زودی …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد