معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

شایعه : ایکس باکس بعدی اصلا دیسک درایو ندارد

هرچه بیشتر به اواخر  سال ۲۰۱۲ نزدیک می شویم شایعه های کنسول های بعدی بیشتر و بیشتر می شود. هر روز و هر هفته شاهد شایعه های بعضا جالبی نیز هستیم اما این بار سایت انگلیسی mcvuk یک شایعه عجیب و و خیلی جنجالی را بیان کرده است .

ایکس باکس های نسل بعد اصلا دیسک درایور نخواهند داشت !


این سایت به نقل از یک منبع ناشناس نوشته است :

مایکروسافت و شرکت های توسعه دهنده سخت افزاری ان به دنبال استفاده از هارد دیسک های سریع و قابل حملی هستند که به راحتی از  سخت افزار جدا شده و همچنین سرعت بالایی نیز داشته باشند. این سخت افزار با توجه به چشم انداز اینده دیجیتالی محصولات در حال تدارک و تهیه است .بنابر اطلاعات ما کنسول نسل بعدی ایکس باکس شامل disc drive نخواهد بود.در آینده ممکن است ما شاهد بازیهای بر روی دیسک های جامدی مانند کارت های SD که این کار باعث امنیت بهتر بازی ها و جامع تر شدن خرده فروشی ها خواهد شد . همان طور که فروش بسته های الحاقی و DLC ها از طریق شبکه های انلاین بالا بوده ، باعث شده تولید کنندگان سخت افزار و بازیسازان به فکر انتشار کامل بازی ها به صورت دیجیتالی باشند .

همچنین این سایت اعلام کرده است که زمان رو نمایی از این کنسول سال ۲۰۱۳ میلادی می باشد ، اخیرا نیز شایعه های زیادی مبنی بر در اختیار بودن کیت نرم افزاری این کنسول توسط برخی استودیو ها به گوش می رسد.

در ابتدا نیز گفته می شد که ایکس باکس بعدی از درایو های Blu-ray پشتیبانی می کند اما حال و با انتشار این شایعه و نگاهی به بهتر شدن امکانات و ویژگی های شبکه ایکس باکس لایو و انتشار بر خی بازیهای به صورت دیجیتالی  مخصوصا نسخه دوم  بازی آلن ویک ، (که احتمال سرقت و کپی کردن انها را کاهش می دهد ) باید این را نیز مد نظر داشته باشیم که ممکن است نسل بعدی کنسول ایکس باکس یا دیگر کنسول ها بدون درایو های سی دی ارائه شود زیرا هم قیمت کمتری خواهد داشت و هم می توان این کاهش قیمت را با سخت افزار های قوی تر به راحتی جبران کرد !

مایکروسافت نیز موضع مشخصی در قبال این شایعات نگرفته است و تنها به جمله  ” صبور باشید “  اتکا کرده است که همین باعث تردید بیشتر می شود .

متن پیغام مایکروسافت :

مایکروسافت اعلام می دارد که ما همیشه برای ارائه بهتر خدمات و کنسول بهتر گام بر می داریم و کنسول بعدی ما با داشبوردی جدید تر ، امکاناتی بهتر ، و کاملا هماهنگ با کینکت عرضه خواهد شد . ما به دنبال تجربه ای ازاد در زمینه بازی های رایانه ای هستیم  و همیشه به آنچه در اینده برای کنسول ما اتفاق خواهد افتاد فکر می کنیم ، ما در باره هیچ کدام از این شایعات اظهار نظر نمی کنیم .صبور باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد