معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

معرفی جدید ترین بازی ها

معرفی بازی های ps3,pc,xbox,wii,androad

بازی روزگار

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing


برای دیدن نقد بازی مکس پین 3 به ادامه مطلب بروید...

به نام خداوند تواب
Max Payne 3 : عنوان
Rockstar Studios : سازنده
Rockstar Games : ناشر
Action/shooter/third-person/modern : سبک
Pc_Xbox 360_Ps3 : پلتفرم
تاریخ انتشار: برای پی سی ۲۹ می و برای ۲ کنسول دیگر ۱۵ می

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
مقدمه
نام مکس پین تداعی کننده خاطرات خوبی از یک بازی کلاسیکست که سالها پیش که پیشرفتهای گرافیکی و به خصوص فیزیک بازیها بدین شکل نبود او با استفاده از بروزترین تکنولوژیها توانست لحظات زیبایی رو برای بازیبازها به یادگار باقی بگذاره.سال ۲۰۰۱ سال انتشار یک بازی با تم سیاه و خاکستری و آغشته از پوچی سردرگمی عشق به خانواده نفرت خون مواد مخدر خیانت و…بود۲سال بعد یعنی سال ۲۰۰۳ سال انتشار نسخه دوم همون بازی با شخصیت خوش تیپش و البته از نظر روحی شکست خورده بود,عشق یا انتقام شاید این دو کلمه تعریف کلی بازی مکس پین بود.سازندگان با استفاده از همون اتمسفر سنگین قبل و اضافه کردن پوسته عشق وگرافیکی خیره کننده و شیرین توانستند نه تنها موفقیت قبل را حفظ کنند بلکه به موفقیت بیشتری دست یافتند و برای همیشه نام مکس پین را در ذهنها باقی گذاشتند و بر لبها جاری ساختند.استفاده از فیزیک هاوک که به تازگی روی کار اومده بود,منویی شکیل,موسیقی دلنشین و زیبا,گرافیکی درخورو گیم پلی نوآورانه این بازی رو ماندگار کرد.بله او مکس کت چرمی پوش عاشق پیشه خشمگین بود که وجودش مالامال از عشق و انتقام بود,چقدر خوب که جای مکس نیستم که معشوقه خود را مرده ببینم و یا شاید کاش جای او میبودم وقتی مجددا اورا زنده در نظر خود میافتم!تا به اکنون هرچه گفته شد ماه عسل فعالیتهای شرکت خوش ذوق رمدی بود حال قرار است سه گانه زندگینامه مکس خوش تیپ ما رو با دستان هنرمند و توانمند راکستار تموم شده ببینیم. نم نم بریم سراغ ۸سال بعد اتفاقات قسمت دوم زندگینامه مکس پین…

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
داستان
قسمت سوم ۸سال بعد اتفاقات قسمت دوم هست که شرایط و ناامیدی و از دست دادن تمام چیزهای مهم زندگی مکس روی اون تاثیر گذاشته و او را فردی مغمون و دائم الخمر کرده,او به پیشنهاد دوست خود بادیگاردیه فردی از سران تبهکار دار و دسته های شهر سائوپائولو برزیل رو بر عهده میگیره از از بد روزگار همسر او را دسته های دیگر میربایند و حال مکس اینبار باید وارد ماجراهایی بشود که راکستار برای او رقم خواهد زد…

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
موتور بازی
موتور بازی همان موتور بازی ریج هست که تقویت شده و در بازیهای سرخپوست مرده و جی تی ای هم از اون استفاده شد و ما شاهد قدرت نمایی اون بودیم در مجموع راکستار به طراحی خوب محیطهای شهرها و جرئیات بالای اونها شهرت داره و البته نورپردازیهای خوب بازی که از اسکرین شاتها به خوبی میتوان در یافت.

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
فیزیک بازی
Natural motions europhia نام موتور فیزیکی بازیست که باز هم در جی تی ای و سرخپوست مرده استفاده شده بود موتوری که سیستم تخریب پذیری کاملی رو ارائه میده که البته این نوع تخریب پذیری اون با بازی مثل بتلیفیلد تفاوت داره زیراکه این نوع تخریب پذیری به اجزای مجزای محیط برمیگرده نه پیوستشون مانند دیوارها یا سطوح پوششی!

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
هوش مصنوعی
یکی از امکانات خیلی مهم بازیست که در این بازی بر خلاف خیلی از بازیها به صورت لایه ای نوشته شده که بیشتر بازیها از روش الگوریتم کلی استفاده میکنند,لایه ای به این شکل هست که برای هر تیپ دشمن یا گروهی تعریف خاصی مد نظر هست مثلا گروه ارازل یا گروه ویژه پلیس!

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
سینماتوگرافی و انیمیشن
اون چیزی که تو تریلرها خودنمایی زیادی میکنه انیمیشنها و دوریبین بازیست.راکستار غول تولید انیمیشنهای عالیست این بار هم گل کاشته.این امکان برای مکس وجود داره که چرخش ۳۶۰ درجه بدون محدودیت در حال تیراندازی حتی موقع نشستن داشته باشه اما نکته اینجاست که نه تنها از محور بازو بلکه از محورهای با گشتاور بالای کمر و گردن هم برای چرخش در حین تیراندازی استفاده میکنه.

-
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

اخبار خوب
_سم لیک نویسنده ماهر دو نسخه قبلی بازی همچنین بازی آلن ویک گفته که بازی کماکان تم سنگین و خاکستری خودش رو داراست فقط محیطها روشنتر و از نیویورک به سمت شهر خون و فساد یعنی سائوپائولو منتقل شدند.
_بازی فلاش بکی به مدت فاصله بین نسخه قبلی و این نسخه یعنی همون ۸ سال خواهد داشت و خواهیم فهمید زندگی چه به سر مکس ما آورده!
_در هیچ یک از صحنه های بازی لودینگ وجود نداره و دنبال گزارش ماموریت هم نگردید در عوض کات سینها روایت گر داستان خواهند بود.
_آقای مک کری صدا پیشه خوش صدای دو ورژن مکس باز هم قراره دوبلوری کنه که البته اینکار رو به نحو احسن انجام داده.
_سیستم کاورگیری در بازی گنجانده شده است.
_شلیگ گلوله های بازی به صورت ریل تایم شبیه سازی شده یعنی اینکه بسته به قدرت اسلحه و نحوه و زاویه برخورد عکس العملهای متفاوتی رو شاهد خواهیم بود.

-

نتیجه
والا نظر من رو این بازی و کلا ساخت مجموعه بدست راکستار و همچنین دیدن اسکرین شاتها و تریلرهای بازی و مصاحبه هایی که دیدم و خوندم مثبته ولی منتظر نظرات شما هستم تا ببینیم شما نظرتون راجه به مکس خوش تیپ و عاشق پیشه ما چیه.پس صبر تا اردیبهشت ۹۱ که هم درسها رو بیفتیم هم از این بازی زیبا نهایت استفاده رو ببریم.


نظرات 5 + ارسال نظر
comdownload چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.comdownload.blogsky.com

برای دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر به وبلاگ ما بیایید
و برای دانلود بازی و نرم افزارموبایل به www.mobdownload.blogsky.com بیایید
با تشکر
عیدتان مبارک
نویسنده ام می تونم باشم ولی روزی 1 پست می تونم بزارم

با سلام و تبریک به مناسبت عید نوروز از وبسایت شما دیدن کردم وب خوبی دارین و تنها برای عضویت در این وبلاگ باید ایمیل خود را در قسمت تماس با ما وارد کنید.تا ایمیلی از ما برای شما ارسال شود.به امید همکاری .

comdownload چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://comdownload.blogsky.com

با سلام جهت نویسندگی

لطفا سری به جیمیل خود بزنید.و در ضمن آیا شما ایمیل هم دارین؟

comdownload چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://comdownload.blogsky.com

راستی من هم سایت موب دانلود و هم کام دانلود شما را در لینک دوستان قرار دادم لطفا شما هم اینکار را بکنید

به روی چشم در ضمن دعوت نامه را مشاهده کردید جیمیل خود را چک کردید

comdownload چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

man davato ghabul kardam vali weblaget be weblagam ezafe nashod

ایمیل واسه چت کردن دارین

comdownload چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

are mohammadhoseinmirko@yahoo.com aval contact am kon

اد شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد